پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

«وی‌پدیا» مرجع آموزشی صباویژن در حوزه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ شروع به کار کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
1 اسفند 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
«وی‌پدیا» مرجع آموزشی صباویژن در حوزه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ شروع به کار کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

صاحب‌امتیاز وی‌پدیا آژانس تبلیغاتی صباویژن است که از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در صنعت نوپای تبلیغات دیجیتال شروع کرده.

مدیران و مدیران بازریابی در وی‌پدیا به گوشه‌و‌کنار دنیای پرهیاهوی تبلیغات و بازاریابی دیجیتال سرک می‌کشند، از ترفندها و اتفاقات جدید این دنیا هیجان‌زده می‌شوند، سعی می‌کنند به سراغ سوژه‌های دست‌نخورده و پرسروصدا بروند و یافته‌ها و دانسته‌هایشان را با شما به اشتراک می‌گذارند. به بیان دیگر، هدفشان آگاهی‌بخشی، آموزش و تحلیل تبلیغات و بازاریابی به زبانی ساده است.

وی‌پدیا، مرجعی برای توسعه‌ی مهارت‌ها و دانش تبلیغات و بازاریابی

وی‌پدیا در تلاش است تا محتواهایی که در حوزۀ تبلیغات و بازاریابی دیجیتال تولید و منتشر می‌کند، مرجعی قابل اعتماد و علمی برای توسعه‌ی مهارت‌ها و دانش شما در این حوزه باشد. محتواهای ابتدا در قالب بلاگ‌پست به دست مخاطبانشان می‌رسید؛ ولی در گذر زمان، سبد محتوایشان را تکمیل‌تر کردند و در حال حاضر علاوه بر بلاگ‌پست، در قالب اینفوگرافیک، پادکست و وبینار هم اقدام به تولید و انتشار محتوا می‌کنند. به‌زودی از قالب‌های محتوایی ابزارگشایی و دوره‌های تخصصی نیز رونمایی خواهد نمود.

نیما شفیع‌زاده مدیر محتوا صباویژن می‌گوید:  “چشم انداز این مجموعه این است که با پیوند «تنوع محتوا» و «کیفیت قابل قبول و استاندارد»، بتوانیم بستری فراهم کنند تا شما با خیال راحت و بدون نیاز به بررسی چندین منبع، برای توسعه‌ی مهارت‌ها و رفع نیازهای آموزشی خود، به وی‌پدیا مراجعه کنید.”

بخوانید  از رشد تبلیغات تلوزیونی تا اهمیت حریم شخصی و متاورس! | دیجیتال مارکتینگ به چه سمتی می‌رود؟

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک