رویداد «یونیتی ایونت» با هدف شبکهسازی متخصصان حوزه بازاریابی و ارتباطات برگزار شد
رویداد یونیتی ایونت با هدف ارتباط و شبکهسازی و گردهمآوری متخصصان حوزه بازاریابی و ارتباطات کشور، اولین ایونت خود را با عنوان دورهمی یونیتی مارکام برگزار کرد.
در این دورهمی که در هتل اسپیناس و با حضور بیش از ۵۰۰ شرکتکننده برگزار شد، بسیاری از فعالان، پیشکسوتان و متخصصان حوزه تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات از صنایع مالی، خودرویی و صنعتی، مواد غذایی fmcg، صنایع فینتک و بانکی حضور داشتند.
در اولین دورهمی یونیتی مارکام به میزبانی مجموعه یونیتی ایونت که با همراهی شرکای تجاری آن، مدرسه ویژه، رسانه دیجیاتو و گروه درسا برگزار شد، امرالله فرهادی، مدیر و موسس مدرسه ویژه و حسنعلی ضاد نشست و مکالمهای کوتاه در باب «ایدههایی بدون تاریخ انقضا» و بررسی تبلیغات موفق قدیمی ایرانی داشتند و گروه برندهای درسا و ساختمان ریبون تهران نیز از حامیان این رویداد بودند.
یونیتی ایونت هدف اصلی خود را گسترش شبکهسازی و ارتباطات فعالان حوزههای مختلف از طریق تکرار رویدادها میداند و تلاش میکند که مطابق با یک زمانبندی مشخص، در حوزههای بازاریابی و ارتباطات، منابع انسانی، فروش، فناوری اطلاعات و رویدادهایی مختص به مدیران ارشد مجموعههای مختلف تکرار کرده و تجربهای جدید و حرفهای از رویدادهای شبکهسازی به وجود آورد.