پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

یونایتد ایرلاینز با داده‌های مشتریان خود به جمع غول‌های تبلیغات می‌پیوندد

مهسا بهادری مهسا بهادری
11 تیر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یونایتد ایرلاینز با داده‌های مشتریان خود به جمع غول‌های تبلیغات می‌پیوندد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه‌های تبلیغاتی که زمانی در انحصار خرده فروشی بودند، حالا غول‌های دیگری مانند یونایتد ایرلاینز را در حوزه‌های حمل و نقل، خدمات مالی و مهمان‌نوازی مجذوب خود کرده‌اند.

به گزارش marketingdive استفاده از داده‌های مشتری برای ارائه تبلیغات هدفمند، به یک رویه رایج در صنعت تبلیغات تبدیل شده و در حال حاضر Marriott و Expedia پیشگامان این حوزه هستند.

یونایتد ایرلاینز نیز اعلام کرده که تصمیم دارد با ارائه تبلیغات شخصی‌سازی شده در پلتفرم‌های خود به جمع این غول‌های تبلیغاتی بپیوندد. این شرکت قرار است از داده‌های اختصاصی مشتریان برای ارائه تجارب تبلیغاتی مرتبط و جذاب استفاده کند.

ریچارد نان، مدیرعامل این برنامه، تغییر رخ داده را ناشی از یک تحول استراتژیک در صنعت تبلیغات می‌داند، جایی که برندها به دنبال روش‌های مؤثرتر و ارزشمندتر برای ارتباط با مصرف‌کنندگان به شیوه‌ شخصی‌سازی‌شده هستند.

پلتفرم تبلیغاتی یونایتد ایرلاینز با نام Kinective Media بر روی برندهای برتر در صنایع مختلف از جمله خرده فروشی، کالاهای لوکس، خدمات مالی، خودرو، رسانه و سفر تمرکز دارد. این پلتفرم به برندها امکان می‌دهد تا با مشتریان در تمام مراحل بازاریابی، از آگاهی تا تبدیل، ارتباط برقرار کنند و نتایج قابل‌توجهی را به ارمغان آوردند.

رشد شبکه‌های تبلیغاتی در پاسخ به دو عامل کلیدی در صنعت تبلیغات رخ می‌دهد. اول از دست رفتن شناسه‌ها و دوم حذف قریب‌الوقوع کوکی‌های شخص ثالث.

Kinective Media برای رعایت حریم خصوصی کاربران و رفع نگرانی آنها به ارائه بخش‌های کلی و ناشناس از مخاطبان به جای اطلاعات شخصی قابل شناسایی می‌پردازد. علاوه بر این، مشتریان آمریکایی می‌توانند در هر زمان از اشتراک خود در این پلتفرم انصراف دهند.

یونایتد ایرلاینز با ورود به دنیای شبکه‌های رسانه‌ای، فرصت‌های زیادی برای ارائه تبلیغات مرتبط و جذاب به مسافران خود خواهد داشت. این پلتفرم جدید به شرکت‌های هواپیمایی کمک می‌کند تا از حجم عظیم داده‌های خود برای ارائه تجارب بازاریابی هدفمند و مؤثرتر استفاده کند.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اشاره