پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

توییتر بخش پادکست خود را راه‌اندازی کرد

زهرا محبی زهرا محبی
9 شهریور 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
توییتر بخش پادکست خود را راه‌اندازی کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه توییتر بالاخره پس از مدت‌ها کار کردن، در هفته گذشته خبر از اضافه شدن محتوای پادکستی به توییتر دادند. توييتر از ماه‌ها پیش اعلام کرده بود که می‌خواهد در کنار محتوای متنی، تمرکز عمده‌ای نیز روی محتوای صوتی داشته باشد. تب Spaces که محلی برای گفت‌وگوی در لحظه کاربران است، اولین قدم در این مسیر بود. حالا هم با اعلام توییتر، محتوای صوتی «پادکست» به تب Spaces اضافه شده است.

پادکست توییتر

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، تب جدید Audio در توییتر، پادکست‌ها و محتوای Spaces (از پیش ضبط‌شده‌ها و محتواهای زنده) را در یک بخش جمع‌آوری کرده است. در این بخش انواع محتوای صوتی به تفکیک موضوع آورده شده‌اند و شما می‌توانید در دسته مورد علاقه خود، به گوش دادن پادکست بپردازید.

با این تب جدید، همه محتواهای صوتی توییتر یکپارچه‌سازی‌شده است؛ چیزی که ظاهرا هدف اصلی مدیران توییتر از این تغییر است. توییتر توضیح داده است که در این تب جدید می‌توانید ایستگاه‌های صوتی مختلف (موضوعات) را ببینید و به صورت افقی بین آن‌ها حرکت کنید؛ موضوعاتی مانند اخبار، فیلم و تلویزیون، موسیقی و… از جمله این موضوعات هستند. توییتر همچنین اشاره کرده است که این ایستگاه‌های صوتی طوری طراحی شده‌اند که علایق شما را در بربگیرند و هرچه بیشتر از آن‌ها استفاده کنید، دقیق‌تر می‌شوند و علایق شما را بیشتر تشخیص می‌دهند. موضوعات برای شخصی‌سازی‌تر شدن می‌توانند توسط ما فیلتر هم بشوند.

تلاش توییتر برای مولتی‌مدیا شدن تلاش شایان ستایشی است؛ مخصوصا که به اشاره خود توییتر، 45 درصد از افرادی که از توییتر استفاده می‌کنند، به پادکست‌ها نیز گوش می‌دهند. حال باید دید که کاربران چگونه از این قابلیت استقبال می‌کنند. تب آپدیت‌شده Audio هم‌اکنون برای کاربران iOS و اندروید سراسر جهان به صورت آزمایشی اضافه شده است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک