پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

توییتر در حال کار کردن روی چند قابلیت جدید است

زهرا محبی زهرا محبی
2 خرداد 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
توییتر در حال کار کردن روی چند قابلیت جدید است
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه اجتماعی توییتر مدتی است که به خاطر مالکیت ایلان ماسک و حواشی ایجادشده حول آن، سرتیتر خبرهاست. با وجود این حواشی، به نظر می‌رسد که تیم توسعه و سازندگان توییتر هنوز هم مصرانه در پی بهبود این برنامه هستند. در ادامه، درباره چند مورد از قابلیت‌هایی که هم‌اکنون توییتر در حال کار کردن روی آن‌هاست خواهید خواند.

قابلیت Collaboration در توییت‌ها

قابلیت Collaboration یا انتشار پست اشتراکی با یک کاربر دیگر، یکی از قابلیت‌هایی است که توییتر قصد اضافه کردنش را دارد.

توییتر

کار تیم توسعه توییتر در خصوص این قابلیت زمانی سرعت گرفت که اینستاگرام از این قابلیت خود رونمایی کرد. طبق عکسی که در بالا می‌بینید، قرار است که برای انتشار پست اشتراکی یک آیکون جدید به صفحه نوشتن توییت اضافه شود تا با استفاده از آن، بتوانید فرد دوم توییت را اضافه کنید.

فالو کردن سرچ‌ها و گرفتن نوتیفیکشن

یکی از مفیدترین مواردی که توییتر در تلاش است آن را به برنامه اضافه کند، قابلیت فالو و سابسکرایب کردن یک سرچ است.

توییتر

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، توییتر می‌خواهد به کاربر این امکان را بدهد که با فالو کردن هر کلیدواژه سرچ، در صورت انتشار یک مطلب جدید در آن کلیدواژه، یک نوتیفیکشن دریافت کند. این گزینه کمک می‌کند که کاربر در خصوص یک سرچ به‌خصوصِ مثلا کاری یا تحصیلی، همیشه آپدیت بماند.

چندمنظوره کردن محتوای تصویر توییت‌ها

یکی از تصمیمات توییتر که با شناخت هرچه بیشتر کاربران توییتر به آن رسیده است، چندمنظوره محتواهای تصویری‌ای است که می‌توان در یک توییت به اشتراک گذاشت.

بخوانید  مدیر شبکه های اجتماعی کیست و چه وظایفی دارد؟

توییتر

توییتر می‌خواهد این امکان را برای کاربران خود فعال کند که بتوانند در یک توییت، انواع فرمت‌های محتوای تصویری را به اشتراک بگذارند. این فرمت‌ها شامل عکس، ویدیو و گیف است. تا همین لحظه، امکان اتچ کردنِ همزمان همه این موارد در یک توییت وجود ندارد و به نظر می‌رسد که تیم توسعه توییتر، به‌زودی از این قابلیت رونمایی خواهند کرد.

برای خواندن خبرهای بیشتر در رسانه دی‌ام برد به اینجا مراجعه کنید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک