پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

قابلیت ویرایش به توییتر اضافه می‌شود

زهرا قنبری زهرا قنبری
25 شهریور 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قابلیت ویرایش به توییتر اضافه می‌شود
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یکی از کاربران توییتری با انتشار پستی در توییتر خبر از ویرایش اتفاقی توییت خود داد. داستان از این قرار است که پس از حذف یک توییت و برای ارسال دوباره توییتی دیگر، توییتر نوشته قبل را نشان داده و به او اجازه ویرایش داده است.

این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد که توییت‌های خود را بدون نیاز به حذف و ارسال دوباره یک توییت دیگر، اصلاح کنند.
یکی دیگه از کاربران زیر همان توییت مذکور نیز با انتشار فیلمی اعلام کرد که زمانی که کامنت خود را پاک کرده و برای گذاشتن پیام دوباره، نوشته قبلی نمایش داده شده و او توانسته آن را ویرایش کند.

به نظر می‌رسد با اینکه بنیانگذار توییتر جک دورسی بارها اعلام کرده است برای جلوگیری از مزاحمت‌ها، قصد اضافه کردن قابلیت ویرایش به این شبکه اجتماعی را ندارد؛ اما در حال آزمایش این فیچر جدید است. کاربران توییتری بارها خواستار اضافه کردن قابلیت ویرایش توییتر شده‌اند و با قاطعیت پاسخ نه را دریافت کرده ‌بودند. اما با توجه به اینکه توییتر در حال تغییر روش کاری خود است، احتمال می‌رود به زودی شاهد دکمه ویرایش در توییتر باشیم. هر چند که توییتر هنوز اطلاعاتی را فاش نکرده است.

گفتنی است پیش‌تر دورسی در مصاحبه‌ای گفته بود که به جای قابلیت ادیت کردن، به کاربران فرصت بین 5 تا 30 ثانیه داده شده است که در فاصله ارسال پیام آن را ویرایش کنند. او مدعی شد که علاقه‌ای به فراهم کردن امکان ویرایش همیشگی ندارد و نمی‌‌خواهد این مدت زمان طولانی شود. وی بدین شکل می خواهد ماهیت همزمانی (real-time) این شبکه اجتماعی حفظ شود.

بخوانید  راهنمای استفاده از سوشال سیگنال در سئو
dmboard dmboard -->

منبع: phoneworld

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات