پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

نوفالو بودن لینک‌های توییتر از کدهای برنامه حذف شد

زهرا محبی زهرا محبی
28 خرداد 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نوفالو بودن لینک‌های توییتر از کدهای برنامه حذف شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

توییتر در هفته اخیر ویژگی نوفالو بودن لینک‌های توییت‌ها را از کد برنامه حذف کرده است. هنوز مشخص نیست این تغییر به صورت آگاهانه رخ داده است یا نه و تاثیرات چنین تغییری نیز فعلا برای متخصصان مشخص نیست. از سوالات پرتکراری که پس از نوفالو شدن لینک توییت‌ها برای افراد پیش آمده است می‌توان به این مسئله اشاره کرد که آیا اصلا موتورهای جست‌وجویی مثل گوگل لینک‌های توییتر را ارزشمند و قابل شمارش می‌دانند یا خیر؟

ویژگی نوفالو بودن لینک‌های توییتر از چند هفته گذشته برداشته شده است. این تغییر روی همه لینک‌هایی که در پروفایل، توییت‌ها و سایر صفحات داخل برنامه که می‌توانند حاوی لینک باشند صورت گرفته است و فعلا تاثیر آن به لحاظ سئویی مشخص نیست.

توییتر نوفالو

نوفالو شدن لینک‌های توییتر از سال 2008 و به صورت تدریجی از بیو شروع شد و سپس به لینک‌های توییت‌ها گسترش پیدا کرد. حالا با از بین رفتن این ویژگی که ممکن است به صورت کاملا اتفاقی هم رخ داده باشد، شاید توییت‌ها و پروفایل‌های توییتر حاوی لینک‌های فالو باشند! فهمیدن اینکه گوگل یا سایر موتورهای جست‌وجو با لینک‌هایی که ویژگی نوفالو ندارند چگونه رفتار می‌کند امر دشواری است. به گفته کریس سیلور اسمیث امکان اینکه توییتر عمدا rel=”nofollow” را از لینک‌ها برداشته باشد بسیار کم است و بعید نیست که پس از کشف و بررسی این موضوع، ویژگی نوفالو بودن را دوباره به لینک‌های درون برنامه بازگرداند. فعلا باید منتظر ری‌اکشن رسمی توییتر در این خصوص باشیم.

بخوانید  توییتر ظرفیت استفاده از اکانت‌های کاری را گسترش می‌دهد
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات