پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

توییتر امکان نمایش توییت برای دسته خاصی از مخاطبان را فراهم کرد!

مرجان عبدی مرجان عبدی
8 فروردین 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
توییتر امکان نمایش توییت برای دسته خاصی از مخاطبان را فراهم کرد!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

توییتر در حال توسعه ابزاری است تا به کاربران خود این امکان را بدهد که توییت‌های خود را به صورت انتخابی فقط  با گروهی از مخاطبان به اشتراک بگذارند. این ابزار کامیونیتی (community) نام خواهد داشت. (آموزش بازاریابی از طریق توییتر)

طبق تصویر، در این قابلیت شما برای هر توییت میتوانید مخاطبان خاص آن را مشخص کنید، در نتیجه میتوانید نظر مخاطبان بیشتری را به سمت توییت خود جذب کنید که با آنها دیدگاه و عقاید مشترک بیشتری دارید.

پیرو همین موضوع، می‌توان گفت مخاطبان شما به هیچ وجه از ارتباط با شما و خواندن توییت های شما احساس کسالت نخواهند  کرد، چرا که شما قادر خواهید بود با دسته بندی مخاطبان خود، درخور نقاط و علائق مشترک در واقع پروفایل  مجزایی از خود برای هرگروه از مخاطبان ارایه دهید.

توییتر امکان نمایش توییت برای دسته خاصی از مخاطبان را فراهم کرد! 1

در قابلیت جدید (کامیونیتی)، همانطور که در تصویر پایین هم مشخص است، هنگامی که گروهی از مخاطبان را مشخص میکنید میتوانید صفحه ایی نیز برای آنها در نطر بگیرید، که داری گزینه های home و about باشد و همینطور گزینه join فقط برای گروهی که شما به صورت خاص مشخص میکنید داشته باشد.
و برای این گروه، با استفاده از گزینه home در واقع  تمام توییت هایی نمایش داده خواهد شد که شما در این قابلیت، برای این گروه خاص از مخاطبان خود تعریف کرده اید.

توییتر امکان نمایش توییت برای دسته خاصی از مخاطبان را فراهم کرد! 2
همانطور که متوجه شدیم، این قابلیت جدید توییتر، برای کاربرانی که میخواهند مخاطبانی نزدیکتر، با علائق مشخص و مشترک داشته باشند بسیار کارآمد خواهد بود. چرا که از این طریق میتوانند تعامل و همینطور  به طور کلی engage بیشتری برای هر توییت خاص خود دریافت کنند!

بخوانید  لزوم فعالیت جدی در توییتر برای کسب‌وکارها در سال ۱۴۰۱، از زبان متخصصین!
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات