
توییتر به زودی بخش ویژهای برای محتوای ویدیویی راهاندازی میکند

فهرست مطلب
پلتفرم ایکس قرار است به زودی قرار است بخش ویژهای برای نمایش ویدیوها و کلیپهای کوتاه راهاندازی کند و با تمرکز بیشتر روی ویدیو رقیبی تبدیل به رقیبی جدی برای اینستاگرام و تیکتاک شود.
مدتهاست که ایکس تلاش میکند به یک پلتفرم محتوای چندرسانهای تبدیل شود و تمرکز خود را از قالبهای متنی فراتر ببرد. با اضافه شدن تب ویدیو، کاربران میتوانند ویدیوهای پیشنهادی را مشاهده کنند و از طریق این بخش، راحتتر به محتوای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند. این اقدام نشان میدهد ایکس وارد رقابت جدیتری با پلتفرمهایی مانند یوتیوب، تیکتاک و اینستاگرام شده که سالها است به عنوان شبکههای اجتماعی مخصوص ویدیو شناخته میشوند.
ایکس دست تولیدکنندگان محتوا را باز میگذارد
یکی از نکات قابلتوجه درباره تب ویدیو، نمایش صفحات تولیدکنندگان محتوا در این بخش است. این میتواند قدمی مهم در راستای جذب و حفظ تولیدکنندگان محتواهای ویدیویی در ایکس باشد. اضافه شدن این قابلیت ممکن است نشاندهنده برنامههای جدید این شرکت برای مدلهای درآمدزایی از محتوای ویدیویی، از جمله تبلیغات و درآمدزایی مستقیم برای تولیدکنندگان محتوا باشد. البته هنوز در اخبار منتشر شده نکتهای درباره زمان اضافه شدن تب ویدیو به توییتر دیده نمیشود. حال باید ببینیم آیا توییتر میتواند از این رقابت سربلند بیرون بیاید؟