پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

 تریبون امکان رصد صحت لینک‌های رپورتاژ را ارائه کرد

هادی مرادی هادی مرادی
29 دی 1398
زمان مطالعه: 2 دقیقه
 تریبون امکان رصد صحت لینک‌های رپورتاژ را ارائه کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تریبون پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی، امکان رصد لینک‌هایی که از رپورتاژها می‌گیرید را فراهم آورده است. یکی از اولین مواردی که هر فرد در آموزش سئو با آن آشنا می‌شود افسانه‌هایی است که درباره لینک سازی ساخته شده است. در گذشته افراد تلاش می‌کردند تا با انواع سیستم‌ها مختلف اعم از تبادل و خرید لینک سایت خود را بهبود دهند اما امروزه با توجه به هوشمندتر شدن گوگل امکان تشخیص تقلب‌های صورت گرفته ساده‌تر شده و افراد برای لینک گرفتن مجبورند از راهکارهایی مانند رپورتاژ خبری استفاده کنند. البته علاوه بر این تاکتیک، ممکن است خودبخود وبسایت‌هایی به محتوای خوب خودبخود ارجاع و لینک دهند.

اما در به کار گرفتن رپورتاژ نیز ظرایفی وجود دارد که در صورت عدم توجه به آن‌ها هزینه صورت گرفته توسط شما به هدر رفته و نتیجه مطلوب را نخواهید گرفت. یکی از تقلب‌های رایج که سایت‌های ارائه کننده رپورتاژ با هدف بالاتر بردن اتوریتی دامین صفحه‌های خود انجام می‌دهند، خارج کردن لینک‌های رپورتاژ آگهی از حالت فالو بعد از گذشت مدت زمانی از انتشار است. این مساله  ضمن خارج بودن از تعهدات ارائه کننده رپورتاژ و غیر اخلاقی بودن تاثیر منفی بر روی سایت شما دارد.

تریبون که به صورت تخصصی امکان خرید رپورتاژ آگهی را برای شما فراهم می‌کند ویژگی جدیدی را ارائه داده است تا به وسیله آن بتوانید از فالو بودن لینک‌های رپورتاژ خود اطمینان حاصل کنید. این مجموعه اعلام کرده است که “تریبون همیشه و مستمر رپورتاژ آگهی‌ شما و لینک‌های داخل آن را به صورت خودکار رصد و پایش می‌کند تا حذف یا نوفالو نشوند. بنابراین نیاز نیست هیچ‌وقت نگرانی از دائمی‌بودن رپورتاژها داشته باشید”

علاوه بر امکان رصد فالو بودن لینک رپورتاژ، تریبون با استفاده از سیستم دقیق گزارش دهی خود، پیگیری جزئیاتی مانند زمان انتشار، صحت لینک‌ها، تگ‌ها، عکس‌ها، ایجادامکان انتشار آگهی در بیش از ده سایت پربازدید خبری، و همراهی شما در تهیه محتوای مناسب برای رپورتاژ، پک کاملی در این زمینه به مشتریان خود ارائه می‌کند. تجربه نشان داده است که هر چقدر یک مجموعه در انجام فعالیت‌های خود شفاف‌تر عمل ‌کند، نشان دهنده کیفیت بالاتر خدمات ارائه شده توسط اوست و این اقدام تریبون را می‌توان به عنوان یک نشانه از کیفیت خدمات آن در نظر گرفت.

بخوانید  معرفی کریپتوباز؛ تنها مرجع بازی های متاورسی ایران
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
هادی مرادی
هادی مرادی
خوشحالم که دی ام برد رو دنبال می‌کنین!
نظرات

علیرضا
علیرضا

بدترین پلتفرم رپورتاژی بود که تا حالا باهاش کار کرده بودم

اسمارتک