به نقل از روابط عمومی تریبون، تریبون بهعنوان یک پلتفرم ارتباط با رسانه در راستای کمک به فروش رسانهها و ارائه فرصت به کسبوکارها برای خرید رپورتاژ آگهی، جشنواره پرسودترین خرید سال را برای ۱ تا ۱۴ آذر طراحی و اجرا کرد. استقبال گسترده کسبوکارها از این جشنواره باعث شد تریبون با تمدید ۳ روزه جشنواره، «پرسودترین خرید سال» را تا ۱۷ آذر ادامه دهد.
در این جشنواره ۱۵۰۶ کسبوکار ۹۵۹۰ رپورتاژ آگهی را در قالب ۲۳۵۹ کمپین خریدند. بزرگترین کمپین این جشنواره، شامل ۷۵ رپورتاژ آگهی به ارزش ۱۴۰میلیون تومان بوده و از سوی یک کسبوکار حوزه حقوقی خریداری شده است.
پرسودترین خرید سال با ارائه ۸میلیارد تومان تخفیف از سوی تریبون برای کسبوکارها میسر شد. بهشکل میانگین هر رسانه در طول این جشنواره ۲۴ رپورتاژ آگهی فروخته است. همچنین میانگین فروش رسانهها در مدت جشنواره نسبت به بازه زمانی مشابه نزدیک به ۶ برابر شده است.
از پرفروشترین رسانههای این جشنواره میتوان به خبرآنلاین، خبرفوری، فارس، تسنیم و ایلنا اشاره کرد.
روابط عمومی این مجموعه همچنین به دیام برد اعلام کرده است که کسبوکارها در جشنواره تریبون میتوانستند برای خرید رپورتاژ آگهی تا ۵۰درصد تخفیف دریافت کنند. بهعلاوه تریبون این امکان را فراهم کرده بود تا با بزرگتر شدن سبد خرید، کسبوکارها تا ۱۵درصد تخفیف بیشتر دریافت کنند. تخفیفهای «پرسودترین خرید سال» به ۱۵+۵۰درصد تخفیف محدود نبود و در طول جشنواره نیز تخفیفهای ویژهای برای کسبوکارها ایمیل میشد.