پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

حضور ترنج در نمایشگاه فینکس با غرفه‌ای الهام گرفته از فیبوناچی

الهه صالحی الهه صالحی
19 خرداد 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
حضور ترنج در نمایشگاه فینکس با غرفه‌ای الهام گرفته از فیبوناچی

به گزارش دی‌ام برد، ترنج یک گروه مالی است که خدمات تخصصی بازار سرمایه مانند مدیریت صندوق‌های دارایی، سبدگردانی اختصاصی و عرضه و پذیرش شرکت‌ها برای اولین بار در بازار بورس و صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه برای سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌هارا به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. ترنج با غرفه‌ای بزرگ و با طراحی الهام گرفته از فیبوناچی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حاضر بود و توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه را به خود جلب کرد.

مجید شجاعی، مدیر روابط عمومی ترنج براین باور است که ترنج به لحاظ مارکتینگی و روابط عمومی قصد اجرای پروژه‌ای را در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه داشته است که متفاوت باشد. شجاعی در این باره به دی‌ام برد توضیح می‌دهد: «با اینکه ما در یک بازار مالی هستیم که شاید بازار خشکی  باشد، ترنج همواره تلاش کرده است نگاه متفاوتی داشته باشد و این حتی در نام‌گذاری خود مجموعه و خدمات نیز دیده می‌شودگ چرا که مخاطب‌های بازار سرمایه و بازارهای مالی لزوما رسمی نیستند. اقشار مختلف جامعه امروز مشتریان ما هستند. صندوق‌های سرمایه‌گذاری ما از یک تا دو میلیون تومان شروع می‌شود و تا ارقام میلیاردی ادامه دارد.»

حضور ترنج در نمایشگاه فینکس با غرفه‌ای الهام گرفته از فیبوناچی 1

علاوه بر کانسپت فیبوناچی، به کارگیری زیاد گیاه نیز از المان‌های
طراحی غرفه ترنج بوده است.

تماشای ویدیوی حضور ترنج در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

او در ادامه با اشاره به اینکه فیبوناچی به عنوان یک کانسپت برای طراحی غرفه ترنج در نظر گرفته شده است، گفت:‌ «فیبوناچی یک الگوی رشد طبیعی است و براساس آن هر مرحله از رشد وابسته به دو مرحله قبلی خود است. علاوه بر این، فیبوناچی الگوی رشدی است که در طبیعت دیده می‌شود و در بازار سرمایه نیز مورد استفاده است.»

شجاعی افزود: «علاوه بر ارتباط این الگو با بازار سرمایه و طبیعت، هدف ما این بود که رشد خود مجموعه ترنج را در طی ۱۰ سال گذشته نشان بدهیم که حالا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازار سرمایه است.»

حضور ترنج در نمایشگاه فینکس با غرفه‌ای الهام گرفته از فیبوناچی 2

غرفه ترنج در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه شامل بخش‌های مختلفی بود

فرنوش رزاقی‌زاده، طراح غرفه ترنج نیز به دی‌ام برد می‌گوید: «هدف ما این بود که چیدمان غرفه را با تناسبات طلایی هماهنگ کنیم. تناسب طلایی از سری فیبوناچی ایجاد می‌شود که از قدیم در عناصر طبیعی مانند گیاه‌ها و المان‌های طبیعی دیده می‌شود و سپس هنرمندان و معماران در طراحی آثار خود از آن استفاده کردند. از سوی دیگر تحلیل‌گران مالی بازار بورس نیز از فیبوناچی استفاده می‌کنند و این ارتباط باعث شد که ما از این کاسنپت برای طراحی غرفه ترنج استفاده کنیم.

رزاقی زاده، افزود: «موضوع دیگر، استفاده از فضای سبز و گیاه بود و خود شرکت ترنج این رویه فکری را در نام‌گذاری صندوق‌ها و برندینگ داشتند و برهمین اساس ما استفاده از گیاه را به عنوان المان بعدی طراحی غرفه در نظر گرفتیم.»

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی