زمان مطالعه: < 1 دقیقه

من توحید علی‌اشرفی معاون بازاریابی گروه علی‌بابا، در جایگاه مشاور و در همکاری نزدیک با بیش از 70 کسب‌وکار، عارضه‌هایی را شاهد بوده‌ام که مانع ارزش‌آفرینی فرایندهای بازاریابی و برندسازی در مسیر رشد آن کسب‌وکار می‌شود. پرتکراربودن این موارد من را ترغیب کرد تا دوره‌ای طراحی کنم و تجربیات و مشاهدات چندساله‌‌ام را در اختیار کسانی قرار بدهم که این عارضه‌ها را از نزدیک دیده‌اند و به‌دنبال راهکار می‌گردند.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

چند نمونه از عارضه‌ها را با هم ببینیم:

شفاف‌نبودن تعاریف مفاهیمی مانند بازاریابی، تبلیغات، فروش، برندسازی، کمپین و…
فقدان استراتژی طراحی‌شده برای پیش‌برد فعالیت‌های بازاریابی و برندسازی کسب‌وکار
نبود زبان و اهداف مشترک و شفاف بین مدیرعامل و مدیر بازاریابی (و تیم بازاریابی)
برگزاری کمپین‌های بازاریابی پرهزینه، متعدد و خلاق، اما ناموفق و بی‌ثمر
افراط و تفریط در حوزه‌های مختلف بازاریابی مثل پرفورمنس‌مارکتینگ، برندسازی و…
تشکیل تیم‌های بازاریابی بزرگ و پرهزینه اما غیراثربخش و با عملکرد ضعیف
و…

اگر دستورالعمل‌های این دوره را به‌خوبی دنبال کنید، به نتایج زیر می‌رسید:

سلامت عملکرد بازاریابی و برندسازی فعلی کسب‌وکارتان را ارزیابی می‌کنید؛
مسیر کوتاه‌مدت و بلندمدت برای بازاریابی و برندسازی‌تان ترسیم می‌کنید؛
مدیر و تیم بازاریابی درست و حرفه‌ای برای کسب‌وکارتان جذب می‌کنید؛
بودجه بازاریابی را بهینه و به‌اندازه مصرف می‌کنید تا خروجی اثربخش داشته باشید.

دوره آنلاین «نقشه راه بازاریابی و برندسازی» ویژه مدیران کسب‌وکارها، با توحید علی‌اشرفی 2

ثبت نام کنید

بخوانید  تغییر جدید اینستاگرام برای آرامش بیشتر کاربران این پلتفرم محبوب!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.