پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

سفر در زمان با برندهای مطرح وب فارسی؛ جزئیات کمپین گیمیفیکیشن «تایم تو وین» 

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
18 شهریور 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سفر در زمان با برندهای مطرح وب فارسی؛ جزئیات کمپین گیمیفیکیشن «تایم تو وین» 
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تایم تو وین یکی از اولین برگزارکنندگان کمپین‌های گیمیفیکیشن در اکوسیستم وب فارسی است که از سال ۱۳۹۹ با برگزاری کمپین‌های مشترک با برندهای مطرحی مثل Mydmc، صباویژن، رزین‌پال، لیموهاست و… شناخته شد.

سفر به آینده‌ی فروشگاه‌های اینترنتی

از آغاز شهریور امسال تایم تو وین با کمپین سفر در زمان و کاراکتر دکتر اشتاینز برگشته تا با روایت داستان موفقیت فروشگاه‌های اینترنتی در آینده، مشارکت‌کنندگان را با راهکارهای خلاقانه و جدید رشد در عصر تکنولوژی آشنا کند. در این کمپین هر کاربر با تکمیل پروفایلش در صفحه‌ٔ تایم تو وین می‌تواند یکی از سه ماموریت را انتخاب کند و با شنیدن داستان‌هایشان، به معما جواب دهد. 

کاربران با گذاشتن کامنت، ده سکه دریافت می‌کنند و می‌توانند سکه‌ها را برای چرخاندن گردونه‌ی شانس خرج کنند. جوایز گردونه شامل تخفیف‌های 80 تا 100  درصدی است که از طرف حامیان تایم تو وین تامین می‌شود.

سفر در زمان با برندهای مطرح وب فارسی؛ جزئیات کمپین گیمیفیکیشن «تایم تو وین»  1

جوایز مخصوص فروشگاه‌های اینترنتی

حامیان تایم تو وین در این کمپین، جوایزی مخصوص آنلاین شاپ‌ها در نظر گرفته بودند.

مهم‌ترین جایزه برای آنلاین‌شاپ‌ها در این دوره از کمپین تایم تو وین کدهای تخفیف سرور فروشگاهی است. سرور فروشگاهی که محصولی جدید و نوآورانه از لیموهاست است می‌تواند برخی از نگرانی‌های قدیمی و همیشگی صاحبان آنلاین‌شاپ را برطرف کند.

شما با چرخاندن گردونه شانس احتمال برنده شدن کد تخفیف ۲۵ یا ۱۵ درصدی سرور فروشگاهی را دارید. این یعنی خداحافظی با نگرانی برای اتمام منابع و کاهش سرعت برای دارندگان آنلاین‌شاپ. در واقع شما با تهیه سرور فروشگاهی روی یک سرور با تعداد بسیار محدودی از دیگر آنلاین‌شاپ‌ها میزبانی می‌شوید و می‌توانید از سرعت و منابع بالا لذت ببرید،‌ همچنین این سرویس میزبانی تماماً برای نیازمندی‌های آنلاین‌شاپ‌ها بهینه‌سازی شده است. اگر خوش‌شانس باشید ممکن است ۱۵ یا ۲۵ درصد تخفیف برای دریافت سرور نیمه اختصاصی با قیمتی بسیار پایین‌تر از هزینه اجاره سرور اختصاصی برنده شوید!

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک