پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تیمچه، بازیگر جدید فروشگاه‌های آنلاین آغاز به ‌کار کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
15 آذر 1399
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تیمچه، بازیگر جدید فروشگاه‌های آنلاین آغاز به ‌کار کرد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

فروشگاه‌ اینترنتی «تیمچه»، به‌عنوان یک بازیگر جدید در بازار خرده‌فروشی آنلاین کشور شروع به کار کرد.

در تیمچه ده‌ها هزار کالای آماده فروش در دسته‌های متنوع از کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی تا لوازم آرایشی و بهداشتی و… نمایش داده شده و قرار است سفارش‌های مشتریان بدون تعیین محدودیت کف سفارش، به سراسر کشور رایگان ارسال شود. همچنین مزایایی مثل امکان خرید اقساطی بدون نیاز به چک و ضامن، ضمانت اصالت کالا و ده‌روز ضمانت بازگشت کالا، پیشنهادهای دیگری هستند که تیمچه برای مشتریان بالقوه خود دارد.

در حال حاضر ویژگی‌هایی که از فروشگاه اینترنتی تیمچه می‌شناسیم، همان چیزهایی هستند که در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت این فروشگاه به ما معرفی شده‌اند. صفحه اینستاگرام تیمچه به پیروی از رنگ برند و لوگوی ساده‌اش، ظاهری مینی‌مال به خود گرفته است؛ تصاویر خلوت و آیکن‌های ساده هم در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی در وهله اول تیمچه را برندی معرفی می‌کند که تصمیم دارد آهسته و پیوسته، بدون سروصدای بیش از اندازه به کار ساختن رویای بزرگش مشغول شود.

از امکاناتی که این فروشگاه اینترنتی تازه‌پا برای کاربران خود در نظر گرفته تا بتواند جایگاه خود را بین آن‌ها باز کند، تسهیلات خرید اقساطی و Cash Back، ضمانت اصالت کالا همراه با پرداخت خسارت به مشتری، ارسال رایگان بدون محدودیت مبلغ سفارش به سراسر کشور است.

فروشندگان در مارکت‌پلیس تیمچه

تیمچه مدل تجاری مارکت‌پلیس را برای فروشگاه خود انتخاب کرده و در حال حاضر با حدود صد فروشنده همکاری دارد. در یک مارکت‌پلیس، هر شخص حقیقی یا حقوقی که کالایی برای عرضه داشته باشد، می‌تواند در پلتفرم مارکت‌پلیس و با ضوابط از پیش تعیین‌شده، کالای خود را برای فروش ارائه کند. بنابراین بدیهی است که رضایت فروشندگان هم به اندازه رضایت مشتریان اهمیت پیدا می‌کند.

بخوانید  رئیس جمهور آمریکا قرارداد اوارکل با تیک تاک را تاییدکرد

تیمچه با مزایایی مثل تسویه‌های زودهنگام، کمیسیون رقابتی، حذف جریمه‌های نقدی با بهره‌گیری از سیستم‌های نظارت به‌روز، اعطای وام به فروشندگان برتر، سرعت‌بخشی به فرآیند مرجوعی و همچنین حذف هزینه‌های جانبی بسته‌بندی و ارسال، توجه ویژه خود را به فروشندگان و تامین‌کنندگان نشان داده است.

تیمچه، بازیگر جدید فروشگاه‌های آنلاین آغاز به ‌کار کرد 1

تسهیلات خرید اقساطی و Cash Back

خرید اقساطی بدون نیاز به چک و ضامن، امتیازی است که تیمچه به پشتوانه لندو برای مشتریان فراهم کرده است. علاوه‌بر این، برنامه‌ای برای جذب هرچه بیشتر مشتریان در نظر گرفته شده که مقداری از مبلغ سفارش‌ آنها را به حسابشان برمی‌گرداند. «پاداش نقدی» عنوانی است که این فروشگاه به تسهیلات Cash Back برای مشتریان اختصاص داده است و البته تنها مشتریانی مشمول این پاداش نقدی می‌شوند که شرایط عضویت در «شاه‌نشین» تیمچه را داشته باشند.

اهمیت اصالت کالا برای تیمچه تا آنجاست که علاوه بر تعهد تعویض کالای مرجوعی با کالای اصل، وعده پرداخت خسارت را هم به مشتریان داده است. این یعنی کالاهایی که تامین‌کنندگان برای فروش روی سایت تیمچه قرار می‌دهند، ابتدا از نظر اصالت بررسی و تایید می‌شوند. درصورت اثبات غیراصل بودن یک کالا توسط مشتری، علاوه بر تعویض آن با کالای اصل، مبلغی هم بابت خسارت از سوی تیمچه به او پرداخت می‌شود.

ارسال رایگان بدون محدودیت مبلغ سفارش به سراسر کشور

با وجود این‌که در تیمچه کالاهایی در دسته‌های متنوع و با بازه قیمتی گسترده‌ای به فروش می‌رسد، ارسال به دورترین نقاط کشور، حتی برای یک کالای بسیار ارزان‌قیمت هم به‌صورت رایگان انجام می‌شود. ارسال رایگان به سراسر کشور، آن هم بدون محدودیت مبلغ سفارش، شاید بزرگ‌ترن مزیت رقابتی تیمچه نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین فعال در کشور باشد.

بخوانید  Core update آگوست 2023 گوگل کامل شد

۴۰ هزار تومان تخفیف اولین خرید از تیمچه

خرید اول از تیمچه، هدیه‌ای ۴۰ هزار تومانی دارد که به شکل کد تخفیف در صفحه معرفی فروشگاه برای مشتریان در دسترس است. این کد برای سبدهای خرید ۱۲۰ هزار تومانی و بیشتر فعال می‌شود که با توجه به رایگان بودن هزینه ارسال، تخفیف خوبی برای خرید کالاهای مصرفی مثل لوازم آرایشی و بهداشتی یا لوازم جانبی دیجیتال و… به حساب می‌آيد.

سرمایه گذاری لندو و فینووا

تیمچه با سرمایه گذاری مشترک لندو و فینووا راه‌اندازی شده و خبر رونمایی از این فروشگاه آنلاین در رسانه‌های لندو هم آمده است. لندو پیش از این، به‌عنوان بزرگ‌ترین استارتاپ در حوزه خرید اقساطی در کشور شناخته شده و چندین سال است در حوزه لندتک فعالیت می‌کند. هدف از راه‌اندازی تیمچه در رسانه‌های لندو و تیمچه، تلاش برای ایجاد یک فضای رقابتی سالم در خرده‌فروشی آنلاین عنوان شده است.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

Padmehr
Padmehr

این مزیت که میشه اقساطی خرید کرد و cash back داره خیلی خوبه، ارسال رایگان هم که عاااالی

اسمارتک