پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تیک‌ تاک امکان بارگذاری ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای را فراهم می‌کند

مهسا بهادری مهسا بهادری
5 خرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیک‌ تاک امکان بارگذاری ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای را فراهم می‌کند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تیک تاک اعلام کرده که در حال آزمایش امکان آپلود ویدیوهای طولانی‌تر و ۶۰ دقیقه‌ای است. در حال حاضر، این قابلیت برای برخی کاربران فراهم شده اما هنوز هیچ برنامه‌ای برای دسترسی به آن معرفی نشده است.

به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، شبکه‌اجتماعی چینی تیک‌ تاک در ابتدا به کاربران خود اجازه می‌داد تا ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای منتشر کنند اما در چند سال گذشته این امکان را فراهم کرده تا کاربران ویدیوهایی با مدت زمان طولانی‌تر بارگذاری کنند.

در ژانویه، برخی از تولیدکنندگان به انتشار ویدیوهای ۳۰ دقیقه‌ای دسترسی پیدا کرده بودند. در حال حاضر نیز تمام کاربران می‌توانند ویدیوهای ۱۰ دقیقه‌ای آپلود کنند. علاوه بر این، تولیدکنندگان محتوایی که اشتراک خود را می‌فروشند، به آپلود ویدیوهای ۲۰ دقیقه‌ای نیز دسترسی دارند.

تیک تاک می‌گوید که اغلب از سوی برخی سازندگان درخواست‌شده تا برای محتواهایی مانند آموزش آشپزی، طرح‌های آموزشی و موارد دیگر، امکان آپلود ویدیوهای طولانی‌تر فراهم شود. علاوه بر این، سازندگان محتوا قادر هستند که مانند یوتیوب، ویدیوهای طولانی خود را به چند بخش تقسیم کنند.

این شرکت می‌گوید که هدف افزایش محدودیت زمانی این است که سازندگان فرصت داشته باشند تا انواع جدیدی از محتوا را بارگذاری کنند و تجربه جدیدتری برای کاربران فراهم شود. البته این موضوع TikTok را در رقابت مستقیم‌تری با یوتیوب قرار می‌دهد.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in