پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

طرح اشتراک پولی بدون تبلیغات، پلنی جدید برای کاربران تیک‌تاک

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
14 مهر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طرح اشتراک پولی بدون تبلیغات، پلنی جدید برای کاربران تیک‌تاک
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تیک‌تاک به‌دنبال راهی جدید برای کسب درآمد است و می‌خواهد یک طرح اشتراکی پولی بدون تبلیغات برای کاربران عرضه کند. تیک‌تاک آزمایش چنین نسخه‌ای را تأیید کرده است. این پلتفرم به وب‌سایت تک‌کرانچ  گفته که درحال آزمایش طرح اشتراکی در خارج از ایالات‌متحده و با همکاری تعداد کمی از کاربران است. طبق یک تصویر، کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند از میان دو طرح، یکی را انتخاب کنند. یکی از این گزینه‌ها مربوط به طرح استاندارد می‌شود و دیگری نسخه بدون تبلیغات.

به نقل از دیجیاتو، وب‌سایت Android Authority برای اولین‌بار به امکان عرضه این طرح اشتراکی اشاره کرد. طبق این گزارش، نسخه جدید تیک‌تاک شامل یک رشته کد جدید است که نشان می‌دهد این پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه، درحال آزمایش یک نسخه بدون تبلیغات درازای دریافت هزینه ماهیانه از کاربران است.

طرح اشتراک پولی بدون تبلیغات، پلنی جدید برای کاربران تیک‌تاک 1

نسخه استاندارد شامل تبلیغات شخصی‌سازی‌شده است و کاربران در این حالت برای استفاده از تیک‌تاک هزینه‌ای نمی‌پردازند. در طرح دوم، کاربران با پرداخت هزینه ماهانه 4.99 دلار، می‌توانند بدون مواجهه با تبلیغات از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

با توجه به اینکه طرح مدنظر تیک‌تاک در فاز آزمایشی قرار دارد، شاید این پلتفرم از عرضه آن منصرف شود یا اینکه شاهد تغییر قیمت آن باشیم. شاید براساس بازخوردهایی که تیک‌تاک از افراد آزمایش‌کننده دریافت می‌کند، تصمیم به کاهش قیمت ماهانه 4.99 دلار بگیرد.

منبع: دیجیاتو

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک