پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

یوتیوب انتخاب کاور برای ویدیوهای کوتاه را روی iOS فعال می‌کند

زهرا محبی زهرا محبی
27 اسفند 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یوتیوب انتخاب کاور برای ویدیوهای کوتاه را روی iOS فعال می‌کند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یکی از محتواهای ویدیویی یوتیوب که اتفاقا طرفداران زیادی نیز، هم میان تولیدکنندگان محتوا و هم بینندگان پیدا کرده است، ویدیوهای کوتاه Shorts است. این ویدیوهای کوتاه که به لحاظ فرمت شبیه استوری اینستاگرام و ویدیوهای تیک‌تاکی، عمودی هستند، نه‌تنها از زمان معرفی‌شان در سال 2021 طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند، بلکه حالا به یکی از مهم‌ترین قسمت‌های یوتیوب به لحاظ محتوایی تبدیل شده‌اند؛ به همین دلیل، یوتیوب همواره به دنبال بهتر کردن این بخش برای جامعه کاربران خود است.

در جدیدترین خبر یوتیوب، گفته شده است که کاربران iOS می‌توانند برای این ویدیوهای کوتاه (Shorts) عکس کاور انتخاب کنند. قبلا این قابلیت وجود نداشت و عکس کاور را تنها می‌شد برای ویدیوهای اصلی و طولانی یوتیوب که در اکانت کاربران قرار می‌گیرد انتخاب کرد. هم‌اکنون سازندگان Shorts می‌توانند قابی از کلیپ خود را به عنوان تصویر کاور ویدیو انتخاب کنند. همانطور که گفته شد، این قابلیت فعلا برای کاربران iOS فعال شده است.

البته قابل توجه است که سازندگان از قبل می‌توانستند کاوری برای ویدیوهای کوتاه خود انتخاب کنند، اما این کار تنها در استودیو یوتیوب قابل انجام بود. حالا آپلود کاور به صورت درون‌برنامه‌ای و بدون زحمت اضافه برای سازندگان محتوا در دسترس قرار گرفته است. برای انتخاب کاور Shorts، ابتدا ویدیو را وارد کنید و سپس به صفحه نهایی آپلود بروید. روی نماد مداد که روی ویدیوی شما قرار دارد کلیک کنید و سپس روی خط زمانی ویدیو، تصمیم بگیرید که می‌خواهید کدام قاب از ویدیو، به عنوان کاور انتخاب شود. پس از انتخاب، روی گزینه Done کلیک کرده و حالا می‌توانید ویدیوی کوتاه خود را آپلود کنید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک