پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تردز هشتگ را با تفاوت‌هایی اضافه می‌کند

الهه صالحی الهه صالحی
1 آذر 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تردز هشتگ را با تفاوت‌هایی اضافه می‌کند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه اجتماعی تردز قصد دارد کاربرد استفاده از هشتگ‌ها را اندکی تغییر دهد. این قابلیت قرار است در ابتدا برای کاربران استرالیایی این شبکه اجتماعی آزمایش شود.

به گزارش SocialMediaToday شبکه اجتماعی تردز اخیرا اعلام کرده که قصد دارد نوع جدیدی از استفاده از هشتگ‌ برای پست‌ها را آزمایش کند؛ با این هدف که پست‌های بیشتری با محتوای یکسان در معرض دید کاربران قرار بگیرد.

تردز هشتگ را با تفاوت‌هایی اضافه می‌کند 1

همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید، در این قابلیت آزمایشی کاربران می‌توانند با انتخاب آیکون # یک هشتگ به پست خود اضافه کنند کاربردی که تا اینجا درست شبیه کاربرد همیشگی استفاده از هشتگ است اما تفاوت‌هایی هم وجود دارد.

اولین تفاوت، حذف آیکون هشتگ یعنی # از محتوای پست است؛ یعنی پس از پست شدن مطلب دیگر این آیکون نمایش داده نمی‌شود.

دومین تفاوت این است که فرایند اضافه کردن تگ به یک نوشته کاملا کاربر محور است و نمی‌توان هشتک را کپی کرد و کاربر باید پس از وارد کردن آیکون # عبارت مد نظر خود را بنویسد. تردز براین باور است که این سازوکار ممکن است بتواند به محدود شدن استفاده‌های نادرست از هشتگ‌ها و کاهش محتوای نامرتبط در پست‌های تجمیع شده برای هر هشتگ کمک کند.

علاوه بر این، در هر پست تردز، تنها و تنها می‌توان از یک تگ استفاده کرد. در نتیجه کاربران نمی‌توانند برای بالا بردن احتمال دیده شدن محتوای خود از چند هشتگ به طور همزمان استفاده کنند.

از سوی دیگر تردز به دلیل نگرانی درباره استفاده‌ از هشتگ‌های نامرتبط، در اولویت‌بندی نمایش پست‌ها در هر هشتگ، شیوه متفاوتی را پیش گرفته است. تردز تلاش کرده است تا ترتیب نمایش پست‌ها را به گونه‌ای بچیند که مرتبط‌ترین پست‌ها زودتر در هر هشتگ نمایش‌ داده شوند؛ این یعنی در واقع تردز ناچار است که هر پست را براساس میزان تعامل و لایک و کامنت رتبه بندی کند. این در حالی است که بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی از هشتگ‌ها برای بالا بردن تعامل پست‌های خود استفاده می‌کنند و اگر قرار باشد سازوکار گذاشتن تگ به این شیوه پیش برود، پست‌هایی که تعامل کمتری از سوی کاربران دریافت کرده‌اند، به جای بهتر دیده شدن از طریق اضافه کردن هشتگ، به قعر پست‌های مرتبط سقوط خواهند کرد.

این نکته را نباید نادیده گرفت که برای اغلب کاربران هشتگ‌ها عنصری حذف نشدنی از شبکه‌های اجتماعی هستند، چه برای آن دسته از کاربرانی که از هشتگ‌ها برای بالا بردن تعامل محتوای خود استفاده می‌کنند و چه برای آنهایی که برای جدیدترین بحث‌های پیرامون یک موضوع ترند وارد هشتگ‌ها می‌شوند و اگر متا واقعا قصد شکست دادن ایکس را دارد باید توجهی جدی به این موضوع کند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک