زمان مطالعه: 2 دقیقه

سکان فصل دوم سکان لایو را با همکاری مشترک دی‌ام‌ برد آغاز کرده است.
در قسمت دوم این فصل علیرضا رحیمی مدیر محتوای سکان میزبان سامان ابطحی مدیر ارشد بازاریابی اسنپ مارکت بود.
طی این رویداد که در تاریخ هفتم دی اجرا شد، علیرضا رحیمی و سامان ابطحی پیرامون موضوع “مسیر رشد در بازاریابی با داده محوری” گفت‌وگوهایی انجام داده‌اند.

گزارش تصویری برنامه زنده مشترک دی‌ام‌ برد و سکان (قسمت دوم) 2

گزارش تصویری برنامه زنده مشترک دی‌ام‌ برد و سکان (قسمت دوم) 3 گزارش تصویری برنامه زنده مشترک دی‌ام‌ برد و سکان (قسمت دوم) 4گزارش تصویری برنامه زنده مشترک دی‌ام‌ برد و سکان (قسمت دوم) 5گزارش تصویری برنامه زنده مشترک دی‌ام‌ برد و سکان (قسمت دوم) 6گزارش تصویری برنامه زنده مشترک دی‌ام‌ برد و سکان (قسمت دوم) 7گزارش تصویری برنامه زنده مشترک دی‌ام‌ برد و سکان (قسمت دوم) 8

گزارش تصویری برنامه زنده مشترک دی‌ام‌ برد و سکان (قسمت دوم) 9

بخوانید  چکیده وبینار آموزشی سکان پیرامون رفتار داده‌محور مدیران و تاثیر آن در سازمان‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *