پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

جدیدترین آپدیت تلگرام با 6 قابلیت تازه منتشر شد!

زهرا محبی زهرا محبی
10 دی 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جدیدترین آپدیت تلگرام با 6 قابلیت تازه منتشر شد!
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تلگرام با تیم توسعه خلاق و پوینده‌ای که دارد، در هر بار آپدیت، قابلیت‌های جالبی را به این برنامه اضافه می‌کند. این بار هم شاهد جدیدترین آپدیت تلگرام با امکاناتی کاربردی و کمک‌کننده هستیم. این آخرین به‌روزرسانی اپ تلگرام در سال 2022 است. در ادامه مروری بر تازه‌ترین قابلیت‌های تلگرام خواهیم داشت.

یک) تار کردن یا مخفی‌سازی فایل‌های تصویری با هدف جلوگیری از اسپویل

تلگرام که پیش‌تر فکری برای جلوگیری از اسپویل در متون کرده بود، حالا اسپویلرهای تصویری را نیز به واسطه لایه‌ای پوشاننده از میان برداشته است. با کمک این لایه، محتوای فایل‌های رسانه‌ای برای گیرنده‌ها در نگاه اول مشخص نخواهد بود و تنها با لمس آن می‌توان به محتوای اصلی دسترسی داشت.

آپدیت تلگرام

برای استفاده از این قابلیت، هنگام فرستادن فایل در منوی بازشده، گزینه «Hide with Spoiler» را انتخاب کنید.‌

دو) مخفی کردن اعضای گروه

‌در این آپدیت تلگرام، ادمین‌های گروه‌هایی که بیش از 100 ممبر دارند، می‌توانند لیست اعضای گروه خود را مخفی کنند. حضور کاربر مخفی‌شده در گروه اگر پیامی در گروه ارسال نکند، فقط برای ادمین مشخص است.

آپدیت تلگرام

سه) ابزاری جدید برای پاکسازی حافظه داخلی

ابزار جدید تلگرام به کاربران کمک می‌کند که تنظیماتی پاک کردن خودکاری را به صورت مجزا در حساب تلگرام خود داشته باشند؛ یعنی با این ابزار می‌توان برای چت‌های خصوصی، گروه‌ها و کانال‌ها به طور مجزا پاکسازی انجام داد که شامل فایل‌های مختلف هم می‌شود.

جدیدترین آپدیت تلگرام با 6 قابلیت تازه منتشر شد! 1

چهار) انتخاب تصویر پروفایل برای مخاطبین

در آپدیت جدید تلگرام، امکان این را دارید که هنگام ویرایش مخاطبین‌تان، برای آن‌ها عکسی مجزا انتخاب کنید؛ عکسی که تنها خودتان روی پروفایل آن‌ها می‌بینید.

آپدیت تلگرام

برای تغییر عکس پروفایل مخاطبین‌تان به پروفایل آن‌ها بروید، روی گزینه Edit بزنید و با انتخاب Set Photo for یا Suggest Photo for عکس مدنظر را انتخاب کنید.

پنج) تصاویر پروفایل عمومی

اگر می‌خواهید تنها عده خاصی از افراد بتوانند تصاویر پروفایل‌تان را مشاهده کنند، می‌توانید یک تصویر مجزای عمومی برای مابقی افراد انتخاب کنید. درواقع با این کار به دو دسته افراد، دو عکس متفاوت از پروفایل شما نشان داده می‌شود.‌ شما همچنین می‌توانید کاری کنید تا تنها افراد خاص قادر به تماشای تصویر پروفایل‌تان باشد.

آپدیت تلگرام

شش) ابزارهای جدید نقاشی و متن‌

تلگرام در این نسخه جدید، ابزارهای نقاشی و متن جدیدی را برای کاربران در نظر گرفته است. در این آپدیت اندازه اندازه تصویر بر اساس سرعت نقاشی کاربر به‌صورت پویا تغییر می‌کند و همچنین خطوط در حین نقاشی کشیدن شفاف می‌شوند. ابزار تار کردن جدید هم یکی از همین ابزارهاست.

آپدیت تلگرام

همچنین، در این نسخه جدید هنگام نوشتن روی تصاویر یا ویدیوها، امکان تغییر سایز، فونت و پس‌زمینه آن را دارید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات
اسمارتک