پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

قلک تترلند، سرویس نگهداری دارایی‌های دیجیتال راه‌اندازی شد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
26 تیر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قلک تترلند، سرویس نگهداری دارایی‌های دیجیتال راه‌اندازی شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال تترلند، به تازگی از سرویس جدیدی به نام «قلک تترلند» رونمایی کرده است که به کاربران کمک می‌کند ارزهای خود را استیک کنند. استیک‌کردن یکی از محبوب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال است؛ سرمایه‌گذاران رمزارزهایشان را در کیف پول ارز دیجیتال نگهداری می‌کنند.

قلک تترلند، امکان نگهداری دارایی رمزارزی کاربران صرافی تترلند را در یک بازه زمانی مشخص فراهم می‌کند. استفاده از این سرویس برای کاربران به این صورت است که آن‌ها ارزهای دیجیتال خود را در بازه زمانی‌ پیشنهاد شده از سوی صرافی، نگه‌داری و پس از پایان این بازه‌ی زمانی پاداش دریافت می‌کنند.

طرح‌های قلک تترلند

قلک تترلند، طرح‌های متفاوتی دارد و کاربران پیش از استفاده باید طرح موردنظر خود را انتخاب کنند. پس از انتخاب طرح، نوبت به انتخاب رمزارزی می‌رسد که کاربر قصد استیک‌کردن آن را دارد. پاداش ارزهای دیجیتال در قلک تترلند یکسان نیست و هر رمزارز، پاداش مخصوص به خود را دارد. تفاوت طرح‌ها و پاداش‌هایی که هر رمزارز دارد، انتخاب را برای کاربران ساده می‌کند.

پیشنهاد بازه زمانی و پاداش ارز دیجیتال

 پیشنهاد نگهداری ارز دیجیتال سرویس استیکینگ تترلند در بازه‌های زمانی مختلف به کاربران داده می‌شود و هر کاربر می‌تواند بازه زمانی مناسب خود را انتخاب کند. برای آگهی از پاداش هر ارز دیجیتال در سرویس استیکینگ، می‌توان از ماشین حساب تترلند بهره گرفت.

قلک تترلند، سرویس نگهداری دارایی‌های دیجیتال راه‌اندازی شد 1

این سرویس، از ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ در دسترس کاربران صرافی تترلند قرار گرفته و آن‌ها می‌توانند رمزارزهای خود را استیک‌کرده و پاداش دریافت کنند. پاداش نگه‌داری دارایی‌های رمزارزی در پایان بازه تعیین‌شده، به‌صورت مستقیم به کیف پول تترلند کاربری که از قلک استفاده کرده، واریز می‌شود.

بخوانید  موشکافی مفهوم «وب معنایی» در رویداد بیست و هفتم کندو
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک