شاخص NPS تترلند، مطابق با میانگین جهانی صنعت خود؛ گزارش سال 1401 تترلند
فهرست مطلب
گزارش سالانه ۱۴۰۱ تترلند نشان میدهد که تعداد کاربران این مجموعه در سال ۱۴۰۱ رشدی ۸۷.۶ درصدی یافته است و سرویسهای این مجموعه پایداری ۹۹.۷۸ درصدی داشتهاند.
به گزارش دیام برد، براساس گزارش سالانه ۱۴۰۱ تترلند، این مجموعه در سال گذشته ۹ سرویس جدید معرفی کرده است و تعداد کاربران تترلند رشدی ۸۷.۶ درصدی یافته است. شما میتوانید متن کامل گزارش سال تترلند را در اینجا بخوانید.
این گزارش در ادامه به سهم تتر در تعاملات را بیشتر از ۸درصد اعلام کرده است اما اشاره میکند که با توجه به نبود دسترسی مستقیم به حسابهای بینالمللی برای علاقمندان به فعالیت در این حوزه، مشکلات کسبوکارها در نقل و انتقالات مالی به دلیل محدودیتهای بین المللی تبدیل به راهکاری برای علاقمندان به سرمایهگذاری در بازار رمزارزها شده است. در نتیجه ۲۳ درصد از سهم معاملات رمزارزی در ایران به تتر اختصاص داشته است.
تترلند در ادامه به پایداری سرویسهای خود پرداخته است که براساس آن سطح پایداری سرویسهای تترلند ۹۹.۷۸ درصد اعلام شده است. تترلند در این بخش همچنین اشاره کرده است که در سالی که گذشت ۲۶۶ به روزرسانی در وبسایت این مجموعه و ۱۰۷ به روزرسانی در اپلیکیشن انجام شده است.
براساس این گزارش تترلند از سال ۱۳۹۸ اپلیکیشن تترلند بیشتر از یک میلیون نصب داشته که از این میزان بیشتر از ۳۰۰ هزار نصب، فعال هستند.
اپلیکیشن، ابزار محبوب تترلندیها برای معامله
تترلند در گزارش سال خود اشاره کرده است که ۳۸.۴ درصد از کاربران این مجموعه بیت ۲۵ تا ۳۵ سال سن دارند و به طور کلی میانگین سنی کاربران تترلند ۳۲ سال است. نکته قابل توجه اینکه از مجموع تمامی کاربران تترلند ۷۹ درصدمرد و ۲۱ درصد زن هستند اما سهم زنان در مقایسه با سال ۱۴۰۰ حدود ۴ درصد بیشتر شده است.
تترلند تاکید میکند که با وجود اینکه بیشترین بازدید از تترلند از طریق موبایل انجام میشود، محبوبترین بستر انجام معاملات تتر در بین کاربران، اپلیکیشن است؛ چرا که ۴۴.۲ درصد از معاملهها از طریق این ابزار انجام شده است.
رشد ۸۷.۶ درصدی کاربران تترلند
همچنین براساس اطلاعات به دست آمده از واحد مارکتینگ تترلند، تعداد کاربران فعال در حوزه رمزارزها در ایران، نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد کمتری داشته است اما تعداد کاربران تترلند در سال ۱۴۰۱ حدود ۸۷.۶ درصد رشد کردهاند.
تترلند در ادامه اعلام میکند که انگیزه ۴۱.۵ درصد از کاربران از معامله تتر، ترید رمزارزها، ۳۳ درصد جایگزین برای سرمایه ارزی و ۲۵.۵ درصد نیز نقل و انتقالات مالی بوده است.
جمعههای کم ترید
براساس دادههای تترلند در سال ۱۴۰۱، جمعه کم معاملهترین روز و چهارشنبه پرمعاملهترین روز برای تترلندیها بوده است و همچنین بیشترین معاملهها بین ساعتهای ۱۱ تا ۱۴ انجام شده است.
بانک ملت، بانک مورد علاقه تترلندیها
این مجموعه بانک ملت، ملی و سامان را با سهمی به ترتیب ۲۷، ۱۶.۳ و ۹.۹ درصدی جز سه بانک پراستفاده کاربران تترلند معرفی کرده و در این گزارش اشاره کرده است که ۲۳ درصد از کاربران، پس از فروش تتر، مبالغ آن را در کیفپول تترلند خود نگهداری میکنند و ۷۷ درصد نیز آن را برداشت میکنند.
تنها ۹ درصد از تماس گیرندگان در نظرسنجی شرکت میکنند
تترلند در بخش آمارها و اطلاعات مرتبط با پشتیبانی اعلام میکند که ۹۷ درصد از کاربران از پشتیبانی تترلند رضایت دارند و میانگین نمره نظرسنجی پس از مکالمه ۸.۱ از ۱۰بوده است. با اینحال نکته قابل توجه اینجاست که تنها ۱۹ درصد از کاربران تترلند در نظرسنجی انتهای پشتیبانی آنلاین و ۹ درصد از تماس گیرندگان در نظرسنجی انتهای تماس شرکت کردهاند.
همچنین تترلند شاخص توصیه کنندگان (NPS)این مجموعه را ۷۰.۵ اعلام کرده و اشاره کرده است که بیشتر از ۷۷ درصد کاربران تترلند، این مجموعه را به دیگران توصیه میکنند.
شما میتوانید متن کامل گزارش سال تترلند را در اینجا بخوانید.