پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

صرافی تترلند از سایت و اپلیکیشن جدید خود رونمایی کرد

الهه صالحی الهه صالحی
22 اردیبهشت 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه
صرافی تترلند از سایت و اپلیکیشن جدید خود رونمایی کرد
زمان مطالعه: 4 دقیقه

تترلند شب گذشته در رویداد آنلاین «گام ششم، اصل سادگی» همزمان با شروع ششمین سال فعالیت خود از نسخه جدید وب سایت و اپلیکیشن که قابلیت‌های جدیدی دارد، رونمایی کرد.

تترلند در نسخه جدید وب و اپلیکشن‌ خود تلاش کرده است تا ویژگی‌هایی مانند قابل گسترش بودن بدون پیچیده شدن پلتفرم، سه برابر شدن سرعت بالا آمدن سایت، افزایش دوبرابری سرعت عملیات، بهبود فرایندهای خرید، واریز و برداشت، دسترسی سریع به تبدیل تتر و تومان،  اضافه شدن زبان‌های فرانسوی، آلمانی و انگلیسی، پیشخوان حرفه‌ای مدیریتی، تاریخچه و رسیدهای منظم، کنترل حرفه‌ای دوستان و کسب‌درآمد و کاهش کارمزد تبدیل را به کاربران خود ارائه کند. نسخه جدید وب و اپلیکیشن از ۲۳ اردیبهشت ماه در دسترس کاربران تترلند قرار گرفت.

صرافی تترلند از سایت و اپلیکیشن جدید خود رونمایی کرد 1

دارک مود به قابلیت‌های تترلند اضافه شد

نسخه ۷.۰ تترلند چه ویژگی‌هایی دارد؟

نسخه جدید وب سایت و اپلیکیشن تترلند همگام با شعار برند تترلند با عنوان «سادگی، نهایت هوشمندی است» تلاش کرده است تا به سادگی توجه ویژه‌ای داشته باشد. در همین رابطه به این نسخه ویژگی‌هایی اشاره شده است که در ادامه می‌خوانید:

۱. سرعت عملیات‌ها بهتر شده است

در نسخه جدید تترلند یکی از بهینه‌سازی‌های مهم در افزایش سرعت تمامی فرایندها رخ داده‌ است. در این نسخه، عملیات فرایندهای خرید، فروش، واریز و برداشت ۲ برابر شده‌اند.

۲. سرعت فنی بهبود پیدا کرده‌ است

یکی از مسائل مهم برای کاربران خدمات اینترنتی افزایش سرعت بارگذاری هر وب‌سایتی است. تترلند باتوجه به این نیاز تلاش کرده است تا سرعت لودینگ وب‌سایت خود در نسخه جدیدش را تا ۳ برابر افزایش دهد.

۳. با نسخه PWA تترلند نگران ناسازگاری نباشید

نسخه تازه وب‌اپلیکیشن تترلند با همه دستگاه‌ها سازگار است و آن را روی تمامی دستگاه‌ها می‌توان نصب کرد.

۴. کارمزدها کاهش پیدا می‌کند

تترلند در کارمزدهای خود بازنگری کرده است و کارمزد پله‌ای سرویس بازار کاهش ۲۰درصدی یافته‌اند.

۵. فاصله میان سطوح کاربری کمتر می‌شود

تخفیفات کارمزدی برای کاربران سطوح مختلف یکی از جذابیت‌های تترلند است. در این نسخه ارتقای سطح کاربری نیز راحت‌تر شده است: حجم معامله موردنیاز برای افزایش سطح کاربری ۵۰درصد و افزایش سطح کاربری برای دستیابی به کارمزد کمتر کاهش یافته است.

۶. این نسخه سازگارتر است

نسخه جدید تترلند تجربه کاربری و نمایش بهتر در تمامی سیستم‌های نمایشگر با انواع رزولوشن را ایجاد کرده است.

۷. تترلند از ۸ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند

علاوه‌بر زبان فارسی، زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی و روسی در این نسخه پشتیبانی خواهند شد.

 ۸. پیشخوان کاربری تغییر می‌کند

در این نسخه، پیشخوان حرفه‌ای مدیریتی در‌اختیار کاربران محترم قرار خواهد گرفت که  کار با تترلند را راحت‌تر می‌کند.

۹. دسترسی سریع تبدیل مهیاست

امکان دسترسی سریع به تبدیل سریع تتر به تومان و برعکس فراهم شده است.

توجه تترلند به درخواست کاربران

شقایق محمدی، طراح محصول تترلند در این رویداد در رابطه با افزایش قابلیت‌های اپلیکیشن تترلند، اشاره کرد که تلاش این مجموعه برای افزایش سرعت لودینگ بوده است و در حال حاضر سایت با سرعت سه برابر قبل بالا خواهد آمد. از سوی دیگر با انتشار نسخه PWA نیز نسخه موبایل هم‌زمان با سایت به روزرسانی خواهد شد ومشکلی که کاربران iosما پیشتر از این داشتند، رفع خواهد شد.

به گفته محمدی روند فروش، خرید، برداشت و واریز اصلاحات لازم در تجربه مشتری بررسی شد و سرعت عملیات نیز دوبرابر شد تا کاربر علاوه بر تجربه بهتر، زمان کوتاه‌تری تا رسیدن به نتیجه صرف کند.

صرافی تترلند از سایت و اپلیکیشن جدید خود رونمایی کرد 2

او ادامه داد: «تترلند یک سرویس مالی است و کارمزد کم، یکی از مزایای این سرویس است که تترلند برای کسب رضایت کاربران خود، کارمزد آنان را براساس سطح کاربران به صورت پله‌ای کاهش داده است.»

طراح محصول تترلند با اشاره به اینکه اضافه شدن حالت تاریک یکی از خواسته‌های کاربران از تترلند بوده است، و حالا به نسخه جدید اضافه شده است، اشاره کرد: «اطلاع از تغییر وضعیت فعالیت‌هایشان، یکی دیگر از درخواست‌های کاربران از ما بود که با قسمت اطلاعیه‌ها و اعلانات عملیاتی شد و حالا به روزرسانی وضعیت تراکنش‌ها و فعالیت‌های کاربران به صورت لحظه‌ای به آنها گزارش داده می‌شود.»

رضایت ۹۶ درصدی کاربران تترلند از پشتیبانی

مرجان قاسمی،‌ مدیر خدمات کاربران تترلند در این رویداد به ارائه آمارهایی از پشتیبانی و خدمات کاربران پرداخت و با اشاره به اینکه این خدمات به صورت ۲۴ ساعته و همه روزه به نیازهای کاربران پاسخ می‌دهد، گفت: «بر همین اساس ما شاهد رضایت ۹۶ درصدی کاربران از پشتیبانی آنلاین و شاخص NPS بیش از ۷۰ درصدی برای تترلند هستیم.»

صرافی تترلند از سایت و اپلیکیشن جدید خود رونمایی کرد 3

او ادامه داد: «احراز هویت در این پلتفرم به‌طور شبانه‌روزی انجام می‌شود و درخواست احراز هویت پس از دریافت از سوی کاربر، در کمتر از هفت دقیقه بررسی خواهد شد. از سوی دیگر میزان مراجعه به بخش پشتیبانی نسبت به تعداد تراکنش در مقایسه با سال ۱۴۰۰ حدود ۱۱ درصد کاهش پیدا کرده است و ۵۵ درصد کاربران این صرافی نیز حتی برای یک بار هم به بخش پشتیبانی مراجعه نکرده‌اند و بدون این‌که به راهنمایی نیاز داشته باشند، معاملات و تراکنش‌های خود را انجام می‌دهند.»

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات