پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان ثبت‌نام در تلگرام بدون شماره تلفن و عبور مشترکین تلگرام پرمیوم از مرز ۱ میلیون!

مرجان عبدی مرجان عبدی
19 آذر 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امکان ثبت‌نام در تلگرام بدون شماره تلفن و عبور مشترکین تلگرام پرمیوم از مرز ۱ میلیون!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آپدیت جدید تلگرام که ۱۶ آذر ارائه شد امکان حذف خودکار پیام‌ها برای چت‌های جدید، ویژگی Topics 2.0 برای گروه‌ها و قابلیت ضد اسپم تهاجمی را عرضه کرده است. این پیام‌رسان در یک پست وبلاگی اعلام کرد کاربران جدید می‌توانند با استفاده از شماره‌های ناشناس مبتنی بر بلاک‌چین که در پلتفرم Fragment موجود است، حساب کاربری بسازند.

این پیام‌رسان همچنین قابلیت حذف خودکار چت را به برنامه خود اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد زمانی برای حذف خودکار پیام‌ها در تمام چت‌های جدید تنظیم کنند. با توجه به متن خبر تلگرام، این ویژگی فقط روی پیام‌هایی که بعد از فعال کردن آن رد و بدل می‌شوند کارایی دارد. کاربران می‌توانند ویژگی حذف خودکار را با ضربه زدن روی منوی جدید در تنظیمات  Settings > Privacy & Security > Auto-Delete Messages فعال کنند.

امکان ثبت‌نام در تلگرام بدون شماره تلفن و عبور مشترکین تلگرام پرمیوم از مرز ۱ میلیون! 1 امکان ثبت‌نام در تلگرام بدون شماره تلفن و عبور مشترکین تلگرام پرمیوم از مرز ۱ میلیون! 2

علاوه بر این موارد، در آپدیت جدید، تلگرام Topics (موضوعات) را برای گروه‌هایی با بیش از ۱۰۰ عضو در دسترس قرار داده است. گروه‌هایی که ویژگی «Topics» در آنها فعال است در حالت دو ستونی باز می‌شوند و به کاربران امکان می‌دهند مستقیماً از فهرست چت خود به آخرین موضوع، سوییچ کنند و در موضوع مورد نظر به بحث و گفت‌و‌گو بپردازند.

همچنین آخرین به‌روزرسانی تلگرام، ابزار جدیدی را برای مدیران گروه معرفی می‌کند تا حالت «aggressive» (تهاجمی) جدیدی را برای فیلترهای خودکار اسپم فعال کنند. این ویژگی به مدیران در مقابله با اسپم‌های آزاردهنده در گروه‌ها کمک بسیاری خواهد کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم حریم خصوصی در این آپدیت ارائه کدهای QR موقت است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به شماره تلفن دیگر کاربران را به لیست مخاطبان خود اضافه کنند.

مشترکین تلگرام پریمیوم از مرز 1 میلیون عبور کرد

Telegram Premium نسخه‌ی ویژه‌ای از تلگرام است که کاربران می‌توانند در ازای پرداخت مبلغ مشخصی آن را تهیه و از امکانات زیاد آن استفاده کنند. حال تلگرام خبر داده است که این نسخه پولی، از مرز ۱ میلیون سابسکرایبر گذشته است.

پاول دوروف، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی تلگرام، روز سه‌شنبه این به‌روزرسانی را در کانال خود به اشتراک گذاشت و این نقطه عطف را «یکی از موفق‌ترین نمونه‌های طرح درامدی رسانه‌های اجتماعی که تاکنون راه‌اندازی شده» نامید.

اما، او امیدوار است که روزی پریمیوم به اندازه تبلیغات در تلگرام، درآمد کسب کند و معتقد است این مدل درامدی در تلگرام، فقط کسری از درامد کلی‌ایی است که این پیام‌رسان می تواند داشته باشد.

این اپلیکیشن که بیش از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد (monthly active users) را در اواخر ژوئن راه‌اندازی کرد و طیف وسیعی از ویژگی‌های اضافی مانند امکان ارسال فایل‌هایی به حجم 4 گیگابایت و دانلود سریع‌تر را به مشتریان ارائه کرد.

هزینه اشتراک ماهانه این نسخه از تلگرام حدود 6 تا 5 دلار در آمریکا و بریتانیا و 2.2 دلار در بازارهایی مانند هند است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک