پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تلگرام از ویژگی‌های تجاری برای کاربران پریمیوم رونمایی کرد

مهسا بهادری مهسا بهادری
15 فروردین 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تلگرام از ویژگی‌های تجاری برای کاربران پریمیوم رونمایی کرد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تلگرام در بیانیه‌ای اعلام کرد که از امروز تمامی کاربران می‌توانند حساب‌های معمولی خود را به حساب تجاری تبدیل کنند تا مجموعه‌ای از قابلیت ویژه برای آن‌ها فعال شود. تلگرام، مجموعه‌ای از ویژگی‌های کسب‌وکار را معرفی کرده است که برای ساده‌سازی ارتباطات و بهبود تعامل با مشتری طراحی شده‌اند. این قابلیت‌ها شامل مواردی مثل ساعت بازشدن کسب‌وکار، موقعیت مکانی، پاسخ سریع و چت‌بات می‌شود.

پروفایل‌های پیشرفته برای ارتباطات حرفه‌ای

کسب‌وکارها اکنون می‌توانند ساعات کاری و لوکیشنشان را در پروفایل خود روی نقشه نشان دهند، این امر برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان انجام می‌شود.

در آپدیت جدیدی که تلگرام ارائه داده پروفایل‌های عمومی از بین رفته و کسب‌وکارها می‌توانند در یک صفحه اطلاعات خود را شخصی‌سازی کنند. این ماجرا به صاحبان کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا برند خود را با استفاده از یک شعار جذاب معرفی کنند.

تلگرام از ویژگی‌های تجاری برای کاربران پریمیوم رونمایی کرد 1

تعاملات خودکار برای بهبود کارایی

در به روزرسانی جدیدی که تلگرام ارائه داده، کاربران می‌توانند تاریخ تولد خود را ثبت کنند تا به پیام‌های تبریک را از جانب صاحبان کسب‌وکار دریافت کنند، این قابلیت به عنوان خدماتی ارزشمند برای استقبال از مشتریان به شمار می‌آید. از طرفی این پیام‌ها قابلیت شخصی سازی دارند و صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند در کنار پیام تبریک تولد برند و محصولات جدیدشان را به کاربران معرفی کنند. این ویژگی حتی امکان تنظیم مدت زمان ارسال پیام تبریک را فراهم می‌کند.

در قابلیت جدید تلگرام پاسخ به سوال‌های پرتکرار مشتریان امکان‌پذیر شده است. کسب‌وکارها می‌توانند برای بهبود خدمات‌رسانی پیام‌های از پیش تعریف‌شده‌ شامل سؤال‌های مختلف مشتریان، منوها، اطلاعات پرداخت یا سؤالات متداول را به همراه پاسخشان ایجاد کنند. این پیام‌ها را می‌توان با قالب‌بندی متن، لینک‌ها، برچسب‌ها، رسانه‌ها و فایل‌ها دسته‌بندی کرد و پاسخی همه‌جانبه و آموزنده به درخواست‌های مشتریان ارائه داد. از این ویژگی‌های این قابلیت می‌توان به افزایش سرعت پاسخگویی و کاهش حجم کاری صاحبان کسب‌وکار اشاره کرد.

تلگرام از ویژگی‌های تجاری برای کاربران پریمیوم رونمایی کرد 2

سازماندهی پیشرفته و گردش کار ساده

تقسیم‌بندی مشتریان برای صاحبان کسب‌وکارها اهمیت بسیاری دارد و برچسب‌های رنگی تلگرام به صاحبان مشاغل این امکان را می‌دهد که چت‌ها را با برچسب‌های منحصر به فرد و بر اساس پارامترهای از پیش تعریف شده دسته‌بندی کنند. این ماجرا می‌تواند بر اساس سطح اولویت، وضعیت مشتری یا نیازهای خاص او باشد.

قابلیت متمایز دیگر تلگرام، پیوند به چت است که نمی‌توانیم آن را نادیده بگیریم. ویژگی Links to Chat به کسب‌وکارها امکان ایجاد پیوندهایی را می‌دهد که وقتی مشتری روی آن‌ها کلیک می‌کند، به طور خودکار یک پنجره چت جدید با یک پیام از پیش نوشته شده در نوار ورودی برای او به نمایش در می‌آید.

تلگرام از ویژگی‌های تجاری برای کاربران پریمیوم رونمایی کرد 3

ادغام با هوش مصنوعی و ابزارهای موجود

اکنون کسب‌وکارها می‌توانند از یکپارچه‌سازی ربات تلگرام استفاده کنند. این امکان ایجاد ربات‌های گفت‌وگوی مبتنی بر هوش مصنوعی را فراهم می‌کند که می‌تواند تعاملات کاربران با صاحبان کسب‌وکارها را مدیریت کرده و به سؤالات معمول مشتری پاسخ دهد. چت بات‌ها نه تنها با ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته تجربه مشتری را افزایش می‌دهند، بلکه نمایندگان انسانی را برای رسیدگی به مسائل پیچیده‌تر آزاد می‌کنند.

دسترسی و تحولات آینده

معرفی ویژگی‌های تجاری‌محور تلگرام نشان‌دهنده تغییر استراتژیک به سمت تامین نیازهای ارتباطات حرفه‌ای است. بنابراین، تلگرام با ارائه ترکیبی از به روزرسانی‌های پیشرفته، تعاملات خودکار، ابزارهای سازمانی پیشرفته و یکپارچه‌سازی ربات قدرتمند، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا گردش‌های کاری و ارتباطی خود را ساده‌سازی کنند، تعامل با مشتری را بهبود بخشند و حضوری قوی‌تری در فضای تلگرام داشته باشند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اسمارتک