پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان قرعه‌کشی در کانال‌ها: تلگرام از قابلیت Giveaways رونمایی کرد

سهیل یاسائی سهیل یاسائی
16 آبان 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امکان قرعه‌کشی در کانال‌ها: تلگرام از قابلیت Giveaways رونمایی کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تلگرام که مدتی است گوی رقابت در آپدیت‌های کارامد برای کاربران را از دیگر پیام‌رسان‌ها ربوده است؛ از امکان جدید خود، کمتر از یک ماه بعد از آپدیت «انقلابی در نحوه پاسخگویی»، در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۳ رونمایی کرد. این پیام‌رسان، خبر از امکان برگزاری قرعه‌کشی، برای مالکین کانال‌هایی که دارای اکانت پریمیوم تلگرام هستند را داده است.

مالکین کانال‌ها از این پس می‌توانند در کانال خود قرعه‌کشی برگزار کرده و هدایایی را بین مشترکین خود پخش کنند. تلگرام درباره مزیت‌های این امکان می‌گوید: «این کار علاوه بر تبلیغ کانال، موجب جذب مخاطبین جدید و تشویق مخاطبین قبلی خواهد شد.»

همچنین تلگرام درباره مزیت اصلی امکان Giveaways می‌گوید: «اخیرا قرعه‌کشی در شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب شده است، ولی تا پیش از این راهی برای برگزاری سریع و راحت آنها به شیوه‌ای قابل اطمینان و شفاف وجود نداشت. از امروز، تلگرام این مشکل را برطرف خواهد کرد. بدین صورت، میلیون‌ها کاربر می‌توانند هدیه‌هایی مانند اشتراک پریمیوم دریافت کرده و تلگرام منصفانه بودن این پروسه را تضمین می‌کند.»

ایجاد قرعه‌کشی

در برگزاری قرعه‌کشی، علاوه بر تعداد برندگان و مدت زمان برگزاری، برگزارکنندگان می‌توانند شرایط شرکت‌کنندگان را نیز تعیین کنند. به این ترتیب، می‌توان قرعه‌کشی‌های هدفمندتری برگزار کرد. به عنوان مثال، برگزارکنندگان می‌توانند تعیین کنند که فقط اعضای جدید، کاربران برخی کشورها، یا کاربرانی که در چند کانال مشخص شده عضو هستند، در قرعه‌کشی شرکت داده شوند.

تلگرام اعلام کرده است که تمامی کانال‌ها امکان ایجاد قرعه‌کشی را دارند. برای ایجاد قرعه‌کشی کافی است تا مسیر زیر را دنبال کنید:

Channel Info > ⋮ > Statistics > Boosts > Get Boosts via Gifts

امکان قرعه‌کشی در کانال‌ها: تلگرام از قابلیت Giveaways رونمایی کرد 1

لازم به‌ذکر است که برای ایجاد قرعه‌کشی، باید اکانت پریمیوم تلگرام را تهیه کرده باشید.

قرعه‌کشی ۱۰ هزار اکانت پریموم تلگرام در کانال پاول دوروف

به مناسبت معرفی قابلیت جدید هدیه‌ دادن در تلگرام، پاول دوروف، مدیرعامل این پیام‌رسان، از اهدای ۱۰ هزار حق اشتراک پریمیوم تلگرام به کاربران کانال خود خبر داد. این قرعه‌کشی به‌صورت تصادفی برگزار می‌شود و برندگان به مدت ۶ ماه از مزایای سرویس پریمیوم تلگرام بهره‌مند خواهند شد. کاربرانی که اکانت پریموم دارند نیز می‌توانند در این قرعه‌کشی شرکت کنند، و در صورت برنده شدن آن را به دوستان خود هدیه دهند. ارزش کلی این اقدام دوروف حدود ۲۰۰ هزار دلار برآورد می‌شود.

امکان قرعه‌کشی در کانال‌ها: تلگرام از قابلیت Giveaways رونمایی کرد 2

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
سهیل یاسائی
سهیل یاسائی
در سودای فهم و خلق
نظرات