پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

استوری برای کاربران پریمیوم تلگرام فعال شد

الهه صالحی الهه صالحی
30 تیر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استوری برای کاربران پریمیوم تلگرام فعال شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

قابلیت اضافه کردن استوری، به تلگرام هم اضافه شد. با این تفاوت که کاربران می‌توانند برای زمان انقضای استوری خود تصمیم بگیرند. البته تا به این لحظه تنها اکانت‌های پریمیوم می‌توانند استوری منتشر کنند اما این استوری‌ها برای همه کاربران قابل مشاهده است.

به گزارش دی‌ام‌ برد، درست پنجم تیر ماه (۲۶ ژوئن) بود که پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام، اعلام کرد که قرار است تا ابتدای ماه آینده میلادی قابلیت استوری گذاشتن با امکان تنظیم زمان انقضا به این پیام رسان اضافه شود. او در پستی که کانال شخصی‌اش گذاشته بود، اشاره کرد که کاربران سال‌ها است که از او درخواست اضافه کردن این ویژگی را کرده‌اند و او با این درخواست مخالفت کرده چرا که براین باور بوده که همین حالا هم این قابلیت تقریبا در تمام پلتفرم‌ها وجود دارد. اما در نهایت دوروف تصمیم گرفته است که به حرف کاربران گوش کند و نسخه‌ای از این قابلیت را به تلگرام اضافه کند که به نسبت بقیه، قابل تنظیم‌تر است.

قابلیت تگ کردن افراد، گزینه‌هایی برای اضافه کردن زیرنویس و لینک‌ها و انتخاب افرادی که می‌توانند استوری‌ها را ببینند از ویژگی‌های مشترک استوری تلگرام با سایر پلتفرم‌ها است اما آنچه تلگرام را متمایز می‌کند انتخاب زمان انقضای استوری توسط کاربران است. کاربران ضمن انتشار استوری‌های خود می‌توانند تصمیم بگیرند که محتوایشان بعد از ۶،۱۲،۲۴،۴۸ ساعت حذف شود.

البته نباید این نکته را فراموش کرد که هرچند که تمام کاربران تلگرام قادر به مشاهده استوری‌های منتشر شده هستند، تا به این‌لحظه، امکان انتشار استوری در تلگرام تنها برای کاربران پریمیوم فعال شده است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک