پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تبلیغات محیطی برتر خرداد تهران به انتخاب مارکترها: آهن‌آنلاین، شبکه آرمانی، دیجیکالا و گروه زر در صدر

الهه صالحی الهه صالحی
26 تیر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تبلیغات محیطی برتر خرداد تهران به انتخاب مارکترها: آهن‌آنلاین، شبکه آرمانی، دیجیکالا و گروه زر در صدر
زمان مطالعه: 3 دقیقه

براساس نظرسنجی که دی‌ام برد در رابطه با بهترین بیلبوردهای تهران در خرداد ماه از مخاطبان خود انجام داد، بیلبوردهای «اینجا ثانیه‌ها تصمیم می‌گیرند» از آهن‌آنلاین، «همه ‌جای شهر ایستگاهمون رو بگیر» از شبکه ارتباطات آرمانی و «نظر بخون اشتباه نخری» از دیجی‌کالا در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

مدتی پیش دی‌ام برد تصمیم گرفت تا در طی یک نظرسنجی (از طریق دو رشته‌استوری در پیج دی‌ام برد) از مخاطبان خود بپرسد که کدام یک از بیلبوردهایی که در دوماه گذشته در تهران اجرا شده‌اند، از بقیه جذاب‌تر بوده‌اند؟ حدود سه هزار نفر از مخاطبان دی‌ام برد در این نظرسنجی شرکت کردند که نتیجه آن را در ادامه می‌خوانید.

براساس نظر کاربران رتبه اول به بیلبورد «اینجا ثانیه‌ها تصمیم می‌گیرند» در شرکت آهن آنلاین بود و حدود ۸۴ درصد از کسانی که در نظرسنجی دی‌ام برد شرکت کرده بودند، به این کمپین نظر مثبتی داشتند.

تبلیغات محیطی برتر خرداد تهران به انتخاب مارکترها: آهن‌آنلاین، شبکه آرمانی، دیجیکالا و گروه زر در صدر 1

رتبه اول بیلبورد از نگاه کاربران دی‌ام برد

۶۲ درصد از کاربران نیز بیلبوردهای «همه‌جای شهر ایستگاهمون رو بگیر» که متعلق به شبکه ارتباطات آرمانی بود را مثبت ارزیابی کردند.

تبلیغات محیطی برتر خرداد تهران به انتخاب مارکترها: آهن‌آنلاین، شبکه آرمانی، دیجیکالا و گروه زر در صدر 2

دیجی‌کالا نیز با بیلبورد «نظر بخون اشتباه نخری» در جایگاه سوم قرار گرفت و ۵۵ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی این بیلبوردها را مثبت دانستند.

تبلیغات محیطی برتر خرداد تهران به انتخاب مارکترها: آهن‌آنلاین، شبکه آرمانی، دیجیکالا و گروه زر در صدر 3

بیلبوردهای «برنده با وینکرز» نیز که توسط هلدینگ زر طراحی و اجرا شده بودند با کسب ۵۴ درصد از نظرات مثبت در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

تبلیغات محیطی برتر خرداد تهران به انتخاب مارکترها: آهن‌آنلاین، شبکه آرمانی، دیجیکالا و گروه زر در صدر 4

۵۱ درصد از کاربران بیلبورد «اگه بذارم حساب کنی» را مثبت ارزیابی کردند و تماشاخونه در جایگاه پنجم قرار گرفت.

تبلیغات محیطی برتر خرداد تهران به انتخاب مارکترها: آهن‌آنلاین، شبکه آرمانی، دیجیکالا و گروه زر در صدر 5

۴۳ درصد نیز بیلبورد «وقتی همه چیز را می‌بینی» که توسط جی‌پلاس اجرا شده بود را مثبت ارزیابی کردند و این بیلبورد جایگاه ششم را اشغال کرد.

تبلیغات محیطی برتر خرداد تهران به انتخاب مارکترها: آهن‌آنلاین، شبکه آرمانی، دیجیکالا و گروه زر در صدر 6

بیلبورد «کلاس آنلاین یعنی کلاسینو» نیز موفق شد نظر مثبت ۴۰ درصد از کاربران را جلب کرده و در جایگاه هفتم قرار بگیرد.

تبلیغات محیطی برتر خرداد تهران به انتخاب مارکترها: آهن‌آنلاین، شبکه آرمانی، دیجیکالا و گروه زر در صدر 7

بیلبورد «وقتی ظرفیت‌ها بالاتر می‌روند» از ایرانسل و «برای آنها که بهترین را می‌خواهند» از گروه بهمن با کسب نظر مثبت ۳۸ درصد از کاربران به صورت اشتراکی در جایگاه هشتم قرار گرفتند.

تبلیغات محیطی برتر خرداد تهران به انتخاب مارکترها: آهن‌آنلاین، شبکه آرمانی، دیجیکالا و گروه زر در صدر 8

و  در پایان بیلبورد «لمس رویای پوست» از اوه و «رایگان فیلم ببین» از مایکت توسط ۳۷ درصد از کاربران مثبت ارزیابی شده و در جایگاه نهم قرار گرفتند.

تبلیغات محیطی برتر خرداد تهران به انتخاب مارکترها: آهن‌آنلاین، شبکه آرمانی، دیجیکالا و گروه زر در صدر 9

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک