پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار
با حمایت رسانه‌ای دی‌ام برد:

تکراسا از گزارش «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران» در رویدادی به همین نام رونمایی می‌کند

الهه صالحی الهه صالحی
6 آبان 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تکراسا از گزارش «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران» در رویدادی به همین نام رونمایی می‌کند

رویداد «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳» با هدف رونمایی از زیرمجموعه جدید تکراسا، «تکراسا اینسایت»، و انتشار «گزارش تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳» روز دوشنبه ۱۴ آبان از ساعت ۱۳ الی ۱۹:۳۰ در تماشاخانه مجتمع تجاری ایران‌مال برگزار خواهد شد. این رویداد با حمایت مجموعه‌های اسمارتک و کاوه‌نگار و حمایت رسانه‌ای دی‌ام برد و همراهی بیش از ۲۰ همکار داده‌ای گزارش برگزار می‌شود.

محصول و خدمت اصلی تکراسا اینسایت ارائه رایگان گزارش‌های تحلیل صنعت به زبان‌های فارسی و انگلیسی است. تهیه و تدوین این گزارش‌ها از طریق مشارکت ذی‌نفعان صنعت شامل بازیگران، سرمایه‌گذاران، قانون‌گذاران، سیاست‌گذاران، کارشناسان و متخصصان انجام می‌شود.

گزارش تکنولوژی‌های بازاریابی (MarTech) ایران ۱۴۰۳

در همین راستا، تکراسا اینسایت نخستین گزارش خود با عنوان «تکنولوژی‌های بازاریابی (MarTech) ایران ۱۴۰۳» را منتشر می‌کند. این گزارش با محوریت «وسیع‌تر نگاه کن: هم‌افزایی و هم‌رقابتی» به بررسی جامع وضعیت صنعت تکنولوژی‌های بازاریابی در ایران می‌پردازد.

گزارش «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳» با مشارکت ذی‌نفعان مختلف صنعت و انجام بیش از ۱۰۰ مصاحبه نیمه‌ساختاریافته تهیه شده است. در این گزارش سعی شد تا از طریق مشارکت بازیگران، سرمایه‌گذاران، متخصصان و کسب‌وکارهای مشتری ابزارهای بازاریابی در فرایند تهیه و تدوین گزارش، داده و بینش‌های معتبر و بدون سوگیری ارائه شود.

تکراسا از گزارش «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران» در رویدادی به همین نام رونمایی می‌کند 1

رویداد تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳

«رویداد تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳» با حضور ۱۰۰ نفر از مصاحبه‌شوندگان گزارش شامل مدیران عامل، سرمایه‌گذاران و متخصصان در کنار بیش از ۱۵۰ مدیر ارشد بازاریابی از صنایع مختلف برگزار خواهد شد. در این رویداد سخنرانی‌ها و پنل‌های تخصصی با حضور مدیران ارشد بازیگران صنعت و مدیران ارشد بازاریابی برگزار خواهد شد.

پنل نیازهای مارتکی کسب‌وکارها

در این رویداد، گروهی از فعالان برجسته این حوزه به ارائه و سخنرانی خواهند پرداخت. همچنین در این رویداد قرار است پنلی با عنوان ترندها و نیازهای مدیران بازاریابی در صنایع مختلف برگزار شود که رضوان مقیمی مدیر ارتباطات و بازاریابی هایپراستار، محمودرضا چمنی مدیر بازاریابی گروه‌ برندهای درسا، علیرضا برزآبادی مدیر ارشد بازاریابی نوبیتکس به عنوان پنلیست و هادی مرادی، بنیان‌گذار و سردبیر رسانه دی‌ام برد به عنوان مدریتور به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

تکراسا از گزارش «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران» در رویدادی به همین نام رونمایی می‌کند 2

محورهای اصلی سخنرانی‌ها و پنل‌‌های رویداد حول ترندها و روندهای هوش مصنوعی در ابزارهای بازاریابی، اتوماسیون بازاریابی، پلتفرم داده مشتری (CDP)، پیام‌رسانی چندکاناله (Omnichannel)، چت‌بات‌ها، بازاریابی آنلاین به آفلاین (O2O) و نیازهای مدیران بازاریابی خواهد بود.

لینک خرید بلیت رویداد «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳» از ایوند

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی