
کمپین «سه هیچ»، فروش فروشگاههای ویژه تارا را تا ۳ برابر افزایش داد

فهرست مطلب
اپلیکیشن خرید اعتباری تارا، با کمپین جدید خود «سه هیچ» از محصول «اعتبار سه قسطه بدون پیش پرداخت» رونمایی کرد. این کمپین با هدف افزایش قدرت خرید کاربران خوش حساب و ارائه فرصتهای بهتر به فروشگاههای منتخب، از تاریخ ۱ تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۳ اجرا شده و فروش فروشگاههای منتخب را تا سه برابر افزایش داده است.
در این کمپین پلتفرم خرید اعتباری تارا تلاش کرده بود تا با تمرکز روی «افزایش قدرت خرید» میزان فروش فروشگاههای منتخب خود را افزایش دهد. در این کمپین کاربران میتوانستند با نصب اپلیکیشن تارا، بدون نیاز به احراز هویت و اعتبارسنجی، کیف پول نقدی خود را بین ۲ تا ۱۰ میلیون تومان، شارژ کرده و با خرید، ۳ تا ۵ درصد از هزینه خرید را مجددا دریافت کنند. پس از خرید نیز، این امکان برای کاربران فراهم شده بود تا مبلغ اعتباری را که دریافت کرده بودند، بدون هیچ پرداختی در مرحله خرید، در سه قسط پرداخت کنند.
تارا در محتوایی که در اختیار دیام برد قرار داده اشاره کرده است که در پی اجرای این کمپین، فروش فروشگاههای منتخب سه برابر افزایش یافتهاند، ورودی ارگانیگ برندد سایت ۴۰ درصد رشد یافته، بیشتر از ۲۵۰ میلیون نمایش تبلیغات انجام شده و ۵۰۰ هزار بازدید از صفحه لندینگ کمپین انجام شده است.
این مجموعه همچنین اعلام کرده است که ۵۵ درصد از بودجه کمپین به تبلیغات دیجیتال، ۳۰ درصد به E-CRM، ۹ درصد به تولید محتوا و ۶ درصد به روابطعمومی اختصاص داده شده است.
موجودی، تنوع محصولات و رضایت کاربران، فاکتورهای اصلی فروشگاه منتخب
این کمپین با حضور بیش از ۷۰ فروشگاه بزرگ مثل دیلیمارکت، گوشیشاپ، تپسیشاپ، ساعتچی و … برگزار شده است و پارامترهایی مانند موجودی و تنوع کامل محصولات، رضایت کاربران تارا در ۱۲ ماه گذشته و تنوع کتگوریهای مختلف فاکتورهایی بودهاند که تارا براساس آنها فروشگاههای منتخب را مورد بررسی قرار داده است.
براساس اعلام تارا سوپر مارکت، طلا، کالای دیجیتال و پوشاک دستهبندیهای برتر این کمپین و دیلیمارکت، گوشی شاپ و طلای نورا فروشگاههای برتر این کمپین لقب گرفتهاند.
این مجموعه همچنین در سه کتگوری سوپرمارکتی، دیجیتال و پوشاک، پرفروشترین محصولات کمپین را اعلام کرده است که براساس آن:
- در دستهبندی سوپرمارکتی: مرغ منجمد فله، نوشابه کوکا کولا و رب گوجه فرنگی
- در دستهبندی دیجیتال: گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی نوت ۱۳، هندزفری بلوتوث انکر Soundcore و گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A16 4G ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت رم ۸ گیگابایت – ویتنام
- در دستهبندی پوشاک: تیشرت یقه هفت مردانه، شلوار جین مردانه، کیف دلفارد زنانه
بیشتر از بقیه کالاها مورد اقبال قرار گرفته و خریداری شدهاند.
سه شهر تهران، مشهد و اهواز نیز پرفروشترین شهرهای کمپین و بیشترین خریداران به ترتیب در بازه سنی ۳۳ تا ۳۷، ۳۸ تا ۴۲ و ۲۸ تا ۳۲ بودهاند.
همچنین در این کمپین بیشترین و کمترین مبلغ در یک سبد خرید به ترتیب 1,470,673,500 و 101,000 هزار تومان بوده است.