معاون ارتباطات تپسی: هدف از اضافه کردن ChatGPT به تپسی تسهیل دسترسی به این تکنولوژی برای عموم مردم کشورمان بوده است
در روزهای گذشته، تپسی با هدف تسهیل دسترسی عموم مردم به هوش مصنوعی، قابلیت سوال کردن از هوش مصنوعی را به نسخه وباپلیکیشن خود اضافه کرد. این قابلیت قرار است به زودی به نسخههای اندروید این پلتفرم هم اضافه شود.
به گزارش دیامبرد، مدتی است که هوش مصنوعی و ChatGPT محبوبیت و فراگیری بسیار زیادی را بین اهالی فناوری پیدا کرده و حسابی سر زبانها افتاده است؛ در همین رابطه تپسی در روزهای اخیر فیچر «از هوش مصنوعی بپرس» را به نسخه وباپلیکیشن خود افزود تا کاربران تپسی بتوانند با مراجعه به نسخه وباپ تپسی، سوالات خود را به صورت رایگان از هوش مصنوعی بپرسند. اضافه شدن این فیچر به تپسی همانطور که انتظار میرفتف سروصدای زیاد و البته نظرات مختلفی را در فضای شبکههای اجتماعی برانگیخت و در حالی که برخی از کاربران از اقدام تپسی استقبال کرده بودند، برخی دیگر چرایی این تصمیم را زیر سوال برده و از کارایی وجود هوش مصنوعی در اپلیکیشن تپسی پرسیده بودند.
پاسخ تپسی به این سوال روشن بود. نگار عرب، معاون ارتباطات تپسی در اینباره به دیامبرد گفت: «هدف از اضافه کردن ChatGPT به اپ تپسی، تسهیل کردن دسترسی به این تکنولوژی برای عموم مردم کشورمان بوده است. همانطور که مطلع هستید، امکان استفاده از این تکنولوژی با آیپی ایران وجود ندارد و حتما باید از ابزارهای تغییر آیپی استفاده کرد. با توجه به ترند شدن این تکنولوژی در دنیا، ما تصمیم گرفتیم آن را به اپ تپسی اضافه کنیم تا موانع موجود برای دسترسی کاربران ایرانی به چت هوش مصنوعی را برطرف کنیم.»