گزارش فصل بهار تپسل منتشر شد: «محبوبترین جایگاههای تبلیغاتی از نگاه تپسل»
فهرست مطلب
تپسل، با هدف رشد اکوسیستم تبلیغات و بازاریابی دیجیتال، اقدام به انتشار مجموعه گزارشهایی درباره وضعیت صنعت تبلیغات دیجیتال کردهاست. حالا، در ادامهی سری گزارشهای صنایع در تبلیغات دیجیتال و گزارش سال 1401، تپسل گزارش فصل بهار خود را منتشر کردهاست. هدف از انتشار این گزارشهای فصلی، شفافسازی وضعیت بازار برای کسب و کارهای تبلیغدهنده در تبلیغات دیجیتال و آگاهسازی مخاطبان نسبت به ابزارهای موثر در این حوزه عنوان شدهاست.
در گزارش فصل بهار تپسل، متوجه میشوید که در سهماه نخست سال ۱۴۰۲ چه کسبوکارهایی بیشترین هزینه را برای تبلیغات خود انجام دادهاند و سهم کدام کسبوکارها در تبلیغات دیجیتال کم بودهاست. تپسل در گزارش بهار ۱۴۰۲ خود به تاثیر مناسبتها بر تعداد نمایش تبلیغات اشاره کردهاست. از دیگر بخشهای گزارش فصلی تپسل میتوان به نرخ کلیک و قیمت کمپینهای نتیجهمحور، وضعیت ترافیک سایت به تفکیک روز و ساعت، توزیع درآمد ناشران، وضعیت نمایش تبلیغات در اپلیکیشنهای بازی و غیربازی، محبوبترین جایگاههای تبلیغات آنلاین و در نهایت بهترین محتواهای تبلیغاتی و بهترین ویدیوهای تبلیغاتی اشاره کرد.
بخشی از این گزارش را با هم میبینیم.
تاثیر مناسبتها و رویدادها بر تعداد نمایش تبلیغات
میانگین قیمت و نرخ کلیک کمپینهای نتیجهمحور
بیشترینهای تپسل
ترافیک تپسل به تفکیک روز و ساعات هفته
محبوبترین دستهبندیهای رسانه
محبوبترین جایگاههای تبلیغاتی
در صورت تمایل به مطالعه بیشتر گزارش فصل بهار تپسل میتوانید روی این لینک کلیک کنید.