تپسل ریبرند کرد؛ از این پس مدیا اد، سنجاق و تپسل تحت عنوان برند واحد تپسل فعالیت خواهند کرد
پلتفرم تپسل بعد از ۱۰ سال فعالیت، به دلیل ادغام با دو مجموعه مدیا اد و سنجاق و یکپارچه شدن این سه مجموعه، برند خود را تازه کرد. پس از این ریبرند مجموعههای مدیا اد و سنجاق به معنای برندهای مستقل وجود نخواهند داشت و تحت عنوان واحد تپسل به فعالیت خود ادامه میدهند.
به گزارش روابط عمومی تپسل، احمد عطارزاده، مدیر مارکتینگ تپسل دررابطه با این لوگوی جدید تپسل از امروز در تمام کانالهای مرتبط این مجموعه قرار گرفته است، میگوید: «یک دهه از فعالیتمان در تپسل گذشته بود و با توجه به ادغام مدیا اد و سنجاق در تپسل و زمان تغییر هویت بصری فرا رسیده بود. ما در این سالها در حوزههای مختلف وارد شده بودیم و میخواستیم این پیام را به مخاطبان انتقال دهیم که حالا با انرژی بیشتر و روحیه پرنشاطتری روند رو به رشد خود را ادامه میدهیم و با تاکید بر جستجوگری برای شکلدهی و توسعه اکوسیستم پافشاری میکنیم.»
او اشاره میکند: «از زمان انجام شدن این برند رفرش، دیگر مدیااد و سنجاق تنها یک نام خواهند بود و هویت مستقل نخواهند داشت؛ بلکه همه آنچه در تپسل ارائه میشود یکپارچه و با عنوان تپسل است. یکی از مهمترین پیامهای این بازنمایی، یکپارچکی تمام خدمات در تمامی سطوح ذیل نام تپسل است.»
مدیر مارکتینگ تپسل در ادامه با تاکید بر فرایند بودن نونمایی تپسل، میگوید: «این مسیر در ابتدا با تغییر هویت بصری آغاز شده است؛ چرا که معتقدیم ریبرند یک فرآیند داینامیک است، دقیقا همانطور که فرایندهای یک کسب و کار موفق همواره پویا و رو به رشد است؛ اما تصمیم داریم تا پایان تابستان همه تغییرات کامل انجام شود.»