تپسل اجرای کمپینهای تبلیغاتی مکانمحور در نشان را برعهده گرفت
آژانس تبلیغات دیجیتال تپسل اجرای تبلیغات آنلاین روی پلتفرم نشان را برعهده گرفت. کسبوکارها میتوانند با اجرای تبلیغات روی نشان، تبلیغات خود را به بیشتر از ۲۰ میلیون کاربر فعال این پلتفرم نمایش دهند و کسبوکار خود را در رتبههای اول جستوجو در نشان قرار دهند.
به گزارش روابط عمومی تپسل، مسیریاب نشان روزانه بیشتر از ۳۷ میلیون مقصد را مسیریابی کرده و بیشتر از ۲۰ میلیون کاربر فعال به صورت ماهانه از خدمات این ابزار استفاده میکنند.
همچنین به طور روزانه ۶ میلیون جستوجو برای مقاصد مختلف روی این پلتفرم انجام میشود.
نیما محمدحسنی، مدیر دیجیتال مارکتینگ تپسل در رابطه با این همکاری میگوید: «ظرفیت ۳۷ میلیون مسیریابی روزانه و ۶ میلیون جستوجوی روزانه نشان را به یک ریتیل مدیا جذاب تبدیل کرده است. علاوه بر این، نباید از ظرفیتهای دیگر نشان مانند پنل گزارشدهی هم غافل شد؛ در این پنل کسبوکارها میتوانند به آمارهای مهمی دسترسی داشته باشند؛ مانند اینکه چه مسیرهایی به کسبوکار آنها منتهی میشود و کاربران از چه مسیرهایی استفاده میکنند. این به کسبوکارها کمک میکند که بدانند در چه محلهایی بهتر است تبلیغات محیطی خود را اجرا کنند.»
یکی از نگرانیهایی که در رابطه با موضوع تبلیغات در نشان ممکن است به ذهن کاربران برسد، پرت شدن حواس راننده در هنگام رانندگی است. محمدحسنی در رابطه با این موضوع میگوید: «در نمونههای خارجی مانند Waze نیز همین تبلیغات اجرا میشود. تبلیغات در نشان و تمامی مسیریابها به طور کلی جوری طراحی میشوند که برای رانندگان حواس پرتی ایجاد نکنند. مثل تبلیغات از نوع بیلبورد دیجیتال که به اصطلاح به آنها Zero speed گفته میشود. یعنی راننده زمانی این نوع از تبلیغات را مشاهده می کند که در ترافیک ایستا یا در حالت توقف کامل قرار دارد.»
او ادامه میدهد: «علاوهبر این، تمام تبلیغات در مپ نیست. چرا که تنها رانندگان نیستند که از نشان استفاده میکنند، بلکه کاربران عادی نیز برای پیدا کردن کسبوکارهای نزدیک مخصوصا کافهها و رستوران از نشان استفاده میکنند و تبلیغات نوار جستجو را مشاهده میکنند.»
مدیر دیجیتال مارکتینگ تپسل در رابطه با مزایای تبلیغات در این پلتفرم برای کسبوکارها گفت: «بزرگترین مزیت این تبلیغات برای برندها این است که ما به برندها کمک کردیم تا از نشان به عنوان یک کانال تبلیغاتی جذاب و موثر در کنار سایر کانالهای فعال در فضای دیجیتال و حتی آفلاین خود استفاده کنند و ایجاد و حفظ این یکپارچگی که برای برندها ارزش زیادی ایجاد کرده است.»
محمدحسنی ادامه میدهد: «تا به حال، کسبوکارهایی که شعب زنجیرهای دارند، مانند لوازم خانگی، رستوران، کافه و … استقبال زیادی از تبلیغات روی نشان کردهاند اما با هزینه بسیار کمی که فاز تست تبلیغات نشان برای کسبوکارها دارد، ما میتوانیم این اطمینان را به کسبوکارها بدهیم که تپسل میتواند برای کسبوکارهای کوچک و محلی نیز تجربه موفقیت جذابی را ایجاد کند.»