در سه روز اول کمپین «نیترولیگ» ۹۷ هزار کاربر جدید ثبتنام کردند
فهرست مطلب
صرافی تبدیل با هدف تمرکز بر شفافیت و مشارکت کاربران کمپینی با نام «نیترولیگ» اجرا کرده است تا علاقهمندان بتوانند علاوه بر کسب پاداشهای مالی، نقش مؤثری در توسعه جامعه کریپتویی ایران ایفا کنند.
به گزارش دیام برد و به نقل از روابطعمومی تبدیل، سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی تبدیل در رابطه با این کمپین اشاره کرده است: «هدف ما از اجرای این کمپین دعوت کاربران ایرانی به فرهنگ کریپتوکارنسی و سرمایهگذاری در بازارهای جهانی است. با استفاده از تکنیک ریفرال مارکتینگ یا دعوت دوستان به دنیای ارزهای دیجیتال، سعی داریم فضایی ایجاد کنیم که در آن کاربران نهتنها پاداشهای مالی دریافت کنند، بلکه تجربهای فراتر از یک پلتفرم معاملاتی سنتی را داشته باشند.»
براساس خبری که تبدیل در اختیار دیام برد قرار داده است، این صرافی جامعه ۲.۵ میلیون نفری کاربران ثبتنام کرده خود را از مخاطبان هدف این رویداد میداند که در پایان کمپین قرار است برندگان کمپین بدون قرعهکشی خودرو BMW X3 جایزه بگیرند.
این پلتفرم همچنین اشاره میکند که در سه روز ابتدایی اجرای این کمپین ۹۷ هزار کاربر جدید از طریق دعوت دوستان در این پلتفرم ثبتنام کردهاند.
ایجاد فرصت کسب درآمد از شبکههای اجتماعی
براساس محتوایی که تبدیل در اختیار دیام برد قرار داده است، تبدیل با اجرای کمپین نیترولیگ در تلاش است که فرصتی برای کاربران ایجاد کند تا از شبکههای اجتماعی و رسانههای خود درآمد کسب کنند. به کاربران برای هر دعوت موفق پاداش داده میشود و حتی اگر دوستان دعوتشدهشان معاملهای انجام دهند، باز هم جوایز نقدی دریافت میکنند.
پناه در رابطه با برنامههای آینده تیم بازاریابی تبدیل میگوید: «برنامههای ما بهطور مداوم بر گسترش تعامل کاربران و افزایش ظرفیت جامعه کریپتویی ایران متمرکز است که شامل اجرای کمپینهای مبتنی بر جوایز خلاقانه، توسعه باشگاه مشتریان و ساخت تجربه کاربری متمایز در این باشگاه، همکاری با اینفلوئنسرها و رسانههای برتر در حوزه فناوری و کریپتو و آموزش جامعه برای استفاده بهینه از ظرفیت بازار ارزهای دیجیتال است.»