پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رویداد استارتاپی نوآوری گروه صنعتی سن‌ ایچ برگزار شد

سهیل یاسائی سهیل یاسائی
30 مهر 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه
رویداد استارتاپی نوآوری گروه صنعتی سن‌ ایچ برگزار شد
زمان مطالعه: 4 دقیقه

روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۲، رویداد استارتاپی گروه صنعتی سن‌ ایچ در هتل المپیک تهران برگزار شد. در این رویداد ایده‌های نوآور در زمینه‌های تولید صنایع غذایی، تبلیغات و صنعت پخش بررسی و داوری شدند و در نهایت از ایده‌های برتر تجلیل شد.

به گزارش دی‌ام‌ برد، این رویداد با حضور اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد شرکت‌های رکسان و دارا، سایه سمن و مدیا و همچنین مدیران دانشگاه‌ علمی‌کاربردی عالیفرد برگزار شد. همچنین مدیران اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و فعالین و پیشکسوتان صنایع غذایی از مهمانان این رویداد بودند.

محوریت موضوعی این رویداد در سه بخش زیر عنوان شد:
تبلیغات در تولید و بسته‌بندی محصولات غذایی
صنعت پخش مواد غذایی
تبلیغات در صنایع غذایی

رویداد استارتاپی نوآوری گروه صنعتی سن‌ ایچ

ایده‌های شرکت‌کنندگان این رویداد در فاز پیش‌رویداد طی دو مرحله ارزیابی شده بودند و در نهایت در روز ۲۴ مهرماه، ایده‌های ممتاز توسط شرکت‌کنندگان ارائه شدند و پس از آن هیئت‌داوران ایده‌های برتر را انتخاب کردند سپس از صاحبان ایده‌های برتر تجلیل شد و برای آنها امتیازاتی همچون جذب صاحبان ایده‌ در گروه سن‌ ایچ، تأمین تجهیزات مورد نیاز و اعطای فرصت همکاری جهت تجاری‌سازی ایده‌شان در نظر گرفته شد. شایان‌ ذکر است که فرهاد نخعی، آویشه رسایی منش، فرینوش لازار، فرهاد بدیع، رضوان قلاوند، زهرا سرلک و هما صفاری در رویداد استارتاپی نوآوری گروه عالیفرد در زمینه تولید و بسته‌بندی، تبلیغات و صنعت پخش مواد غذایی به‌عنوان داور حضور داشتند.

رویداد استارتاپی نوآوری گروه صنعتی سن‌ ایچ

با پیوند صنعت و دانشگاه، تولید علم را باید کاربردی کنیم

تورج زه‌فروش، رئیس دانشگاه علمی کاربردی عالیفرد، در ابتدای این رویداد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این دانشگاه بر الزام همکاری هرچه بیشتر میان صنعت و دانشگاه‌ها تأکید کرد. زه‌فروش در همین راستا گفت: «سیاست وزارت علوم، مبتنی بر کاهش تعداد دانشگاه‌ها است. این کاهش باید همراه با افزایش تعداد پژوهشگاه‌ها باشد. تولید علم را باید فراتر از مرز‌های فعلی آن ببریم و به‌وسیله پیوند آن با صنعت، تولید علم را کاربردی کنیم. ما در دانشگاه علمی‌کاربردی عالیفرد همواره تلاش کرده‌ایم تا این حفره‌های آموزشی را پر کنیم و سبب پیوند هرچه بیشتر صنعت و دانشگاه شویم. همچنین در تلاش هستیم تا واحدهای تحقیق و توسعه گروه صنعتی سن‌ ایچ را با مراکز پژوهشی‌مان پیوند دهیم.»

تورج زه‌فروش

زه‌فروش: «با پیوند صنعت و دانشگاه، تولید علم را باید کاربردی کنیم.»

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی عالیفرد در خصوص رویداد برگزار شده به دی‌ام برد گفت: «پیش از برگزاری این رویداد، طی جلساتی که با واحد‌های تحقیق و توسعه گروه صنعتی سن‌ ایچ داشتیم، محورهای اصلی این رویداد با توجه به چالش‌ها و نیاز‌ها طراحی شدند. بعد از آن، این موضوعات در کمیسیون‌ پالایش سن‌ ایچ ارزیابی شدند و فراخوان ارسال ایده‌های نوآور را منتشر کردیم. سپس در فاز پیش‌رویداد، ایده‌های دریافتی را، که تعدادشان چندین برابر ایده‌های ارائه شده در رویداد امروز بود، بررسی کردیم و ایده‌های منتخب را به حضور در رویداد دعوت کردیم. هیئت‌داورانی هم که در نظر گرفته شده‌اند ترکیبی از فعالان صنعتی و دانشگاهی هستند، تا بتوانیم ارزیابی دقیقی از ارائه‌ها داشته باشیم. در آخر ایده‌های برتر از نگاه‌ هیئت‌داوران را به گروه‌ صنعتی سن‌ ایچ جذب خواهیم کرد تا بتوانند ایده‌های خود را توسعه ببخشند و تجاری‌سازی کنند.»

مواجهه با ایده‌های نوآور می‌تواند برای مارکترها الهام‌بخش باشد

فرهاد نخعی، مدیر عامل شرکت مدیا و مدیر مارکتینگ شرکت عالیفرد (سن ایچ) در حاشیه این رویداد در خصوص اهمیت چنین رویداد‌هایی برای مارکتر‌ها به دی‌ام برد گفت: «در بسیاری از موقعیت‌ها ما به عنوان فعالین حوزه مارکتینگ، دچار روزمرگی می‌شویم و سعی می‌کنیم فعالیت‌هایمان را در بستر کمپین‌ها و مسیر‌های همیشگی‌مان جلو ببریم. برگزاری چنین رویدادهایی و مواجهه با ایده‌های نو‌آور می‌تواند الهام‌بخش باشد و به ما ایده‌های جدیدی در خصوص برگزاری کمپین‌‌ها بدهد. بدون شک حضور مارکترها در این رویداد‌ها می‌تواند به آنها این فرصت را بدهد تا به مارکتینگ از زاویه جدیدی نگاه کنند.»

فرهاد نخغی، مدیر مارکتینگ سن‌ایچ

فرهاد نخعی، مدیر عامل شرکت مدیا و مدیر مارکتینگ شرکت عالیفرد (سن ایچ)

نخعی در ادامه افزود: «در موارد بسیاری پیش می‌آید که برای اجرایی کردن ایده‌ها، به دنبال جذب تیم متخصص هستیم، اما این فرایند بسیار چالش‌آفرین است. حضور در چنین رویداد‌هایی می‌تواند به ما امکان همکاری با تیم‌هایی که بالقوه و یا بالفعل شکل گرفته‌اند را بدهد و این مسیر را تسهیل کند.»

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
سهیل یاسائی
سهیل یاسائی
در سودای فهم و خلق
نظرات