پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

سن‌ایچ نوشابه ‌گازدار لیموناد را به سبد محصولات خود اضافه کرد

مهسا بهادری مهسا بهادری
17 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سن‌ایچ نوشابه ‌گازدار لیموناد را به سبد محصولات خود اضافه کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سن ایچ با اضافه کردن نوشابه‌ گازدار لیموناد، به عنوان محصول جدید، سبد نوشیدنی خود را کامل کرد.

در روزهای اخیر شرکت عالیفرد با برند سن‌ایچ در مراسمی که با حضور مدیران و اعضای شرکت عالیفرد، سایه سمن و تیم فروش برگزار شد، از محصول جدید خود به نام نوشابه ‌گازدار لیموناد در بسته‌بندی شیشه ۲۵۰ سی‌سی رونمایی کرد.

لیموناد که قدمت آن به صدها سال پیش در مصر بازمی‌گردد، ابتدا ترکیبی از لیمو تازه، آب، عسل یا شکر بوده است که سال‌ها بعد آب گازدار نیز به آن افزوده شد. این نوشیدنی محبوب اولین‌بار در دنیا به‌صورت صنعتی با برند سون‌آپ (توسط شرکت پپسی) در سال ۱۹۲۱ در ایالات متحده آمریکا تولید شد.

سن‌ایچ نوشابه ‌گازدار لیموناد را به سبد محصولات خود اضافه کرد 1

روابط عمومی سن‌ایچ درباره این محصول توضیح می‌دهد: «از نکات مهم و قابل‌توجه در این محصول، استفاده از طعم‌دهنده طبیعی فرموله شده توسط شرکت عالیفرد (سن ایچ) است که حس طبیعی بودن و ماندگاری بالایی به آن می‌دهد. استفاده از حجم بالای گازکربنیک به کمک بالانس دقیقی که بین ترشی و شیرینی در این محصول ایجاد شده، باعث تولید یک طعم خوشایند شده است. با تولید نوشابه ‌گازدار لیموناد تلاش بر تصویر کشیدن لحظه‌ای شاد و انتقال حس تازه شدن به مخاطب را دارد. سن‌ایچ از برندهایی است که در زمینه تولید و صادرات آبمیوه و شربت به چهار گوشه جهان فعالیت می‌کند و همواره تلاش کرده تا محبوبیت خود را در بازارهای داخلی و خارجی حفظ کند.»

سن‌ایچ نوشابه ‌گازدار لیموناد را به سبد محصولات خود اضافه کرد 2

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اسمارتک