پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

معرفی ظرفیت‌های تبلیغاتی تابستان یلوادوایز و سوپراپلیکیشن ایرانسل من

مهسا بهادری مهسا بهادری
3 تیر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معرفی ظرفیت‌های تبلیغاتی تابستان یلوادوایز و سوپراپلیکیشن ایرانسل من

همیشه با نزدیک شدن تابستان، بازار کسب‌وکارهای مختلف، به‌خصوص کسب‌وکارهای حوزه سفر، به تب‌وتاب می‌افتاد و رشد کمپین‌های تابستانی نیز به بالاترین نقطه خود در نمودار می‌رسد. بنابراین، تیم‌های بازاریابی این نوع از کسب‌وکارها در تلاش‌ هستند تا در بازاری پرهرج‌ومرج، کمپین‌های جذابی طراحی و مخاطبان را جذب کنند.

در چنین شرایطی، آژانس تبلیغات دیجیتال یلوادوایز که آژانس تبلیغاتی ایرانسل است ادعا کرده که می‌تواند به رشد کسب‌وکارها و موفقیت کمپین‌های تابستانه‌شان کمک کند.  روابط‌عمومی پلتفرم یلوادوایز توضیح می‌دهد: « این پلتفرم مدل‌های تبلیغاتی متنوعی دارد که کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند با توجه به نیاز خود، از روش‌های تبلیغاتی نظیر پیش‌نمایش ویدیویی در وب‌سایت‌های ایران، تبلیغات پیامکی، تبلیغات در اپلیکیشن‌هایی مثل ایرانسل من، آپ و همچنین در بستر وب‌سایت‌ها، کمپین‌های خود را موفق‌تر از پیش به اجرا درآورند. صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند بعد از مشاوره با دیجیتال مارکترها و مدیران کمپین یلوادوایز، پیش از انتخاب یکی از این مدل‌ها، به مدل تبلیغاتی هوشمند و هدفمندی برای محصولات و خدمات‌شان دست یابند و مسیر مناسب را برای رشد کمپین مورد نظر خود انتخاب کنند.»

یلوادوایز و بازارگاه سوپراپلیکیشن ایرانسل من

در گزارشی که این آژانس در اختیار دی‌ام‌ برد گذاشته آمده:« مشاوران یلوادوایز به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا با یک قیمت مناسب، هدفمندترین نوع تبلیغات را برای کمپین خود برگزینند که اثربخشی بالایی دارند. با توجه به ویژگی‌های بهینه یلوادوایز مانند عدم شمارش کلیک‌های غیرمعتبر، نشان دادن ترافیک واقعی و …، نرخ تبدیل و اثربخشی کمپین نیز افزایش پیدا می‌کند.»

سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، تلویزیون اینترنتی لنز و جعبه از جمله رسانه‌هایی‌ هستند که به صورت انحصاری با این بستر تبلیغاتی در تعامل‌اند. همکاری یلوادوایز و اپلیکیشن آپ نیز آغاز شده است و کسب‌وکارها می‌توانند در این اپلیکیشن نیز تبلیغات خود را نمایش دهند.

از طریق اپلیکیشن‌های ذکر شده، صاحبان کمپین‌ها می‌توانند پیام خود را به‌واسطه جایگاه‌های مخصوص در کنار دیگر کسب‌وکارها در بازارگاه سوپراپلیکیشن ایرانسل من، به شکل بنر، پیامک تماس از دست رفته، پوش نوتیفیکیشن، پاپ‌آپ و… به گوش مخاطبان هدف برسانند. همچنین نمایش ویدیو پیش‌نمایش در لنز، روش دیگری برای انجام تبلیغات به‌واسطه پلتفرم یلوادوایز است.

یلوادوایز که آژانس تبلیغاتی ایرانسل است پیرامون فعالیت خود توضیح می‌دهد: «این بستر تبلیغاتی با قرار دادن نام این کسب‌وکارها در صفحه نخست سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، بنرها و اسلایدرهای تبلیغاتی، انواع پیامک‌ها و نوتیفیکیشن‌ها یا با استفاده از دیگر کانال‌های تبلیغاتی و کوتاه کردن مسیر مشتری تا رسیدن به خدمات و محصولات مورد نظر، آن‌ها را ارتقا می‌بخشد. همچنین یلوادوایز از کسب‌وکار آنلاین و آفلاین حمایت می‌کند.»

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی