پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

معرفی کمپین جدید Stupid Good, Not Stupid Spicy برند Heinz

عاطفه سلحشور عاطفه سلحشور
17 شهریور 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
معرفی کمپین جدید Stupid Good, Not Stupid Spicy برند Heinz
زمان مطالعه: 2 دقیقه

Heinz برند معروف مواد غذایی است که در کمپین جدید خود به نام Stupid Good, Not Stupid Spicy موضعی جسورانه در برابر ترند جدید، خوردن غذاهای بسیار تند، اتخاذ کرده و خود را در مقابل هشدارهای سلامتی مصرف آن، سربلند کرده است.

در حقیقت این کمپین قصد دارد سس‌های تند Heinz را به عنوان سس‌های خوش‌طعم معرفی کرده و آنان را از رده‌ی سس‌های تند ناسالم خارج کند. در ادامه به بررسی دقیق‌تری از کمپین Stupid Good, Not Stupid Spicy می‌پردازیم:

Heinz

زیر سوال بردن علاقه به غذاهای تند

اگر دقت کرده باشید اخیرا محتواهای بسیاری به صورت چالش برای تحمل میزان تندی غذاها در شبکه‌های اجتماعی می‌بینید که نگرانی‌های سلامتی را افزایش داده است. حتی برخی شوهای معروف مانند “Hot Ones” نیز تولید شده که با دعوت افراد معروف، میزان تحمل آنان را نسبت به غذاهای تند می‌سنجد.

اما Heinz خود را از این ترند جدا کرده و محصولات تند خود را به عنوان محصولات خوش‌طعم و خوش‌مزه معرفی می‌کند که می‌توانند طعم دلخواهی به غذاهای شما بدهند. به بیان دیگر Heinz می‌گوید شما می‌توانید بدون احساس گرمای شدید یا دفع عرق بسیار، خوراکی‌های تند میل کرده و از سلامت خود نیز مطمئن باشید.

رسانه‌های کمپین Stupid Good, Not Stupid Spicy

این کمپین برند Heinz، با استفاده از تبلیغات ساده خارج از خانه (OOH) در پیتسبورگ و شیکاگو و تبلیغات ویدئویی دیجیتال در پلتفرم‌های مختلف، از جمله Amazon،The Trade Desk و رسانه‌های اجتماعی محبوب اجرا شده است.

به طور دقیق‌تر، تبلیغات OOH حاوی پیام‌هایی است که مصرف‌کنندگان را تشویق می‌کند تا به جای جست‌وجوی اعتبار از طریق لایک در رسانه‌های اجتماعی، روی طعم تمرکز کنند. به عنوان مثال، در یکی از آگهی‌ها آمده است: «آن را برای طعم و مزه بخورید، نه برای تعداد لایک‌ها» این پیام‌ها، تعهد Heinz به ارائه جایگزینی خوش‌طعم برای غذاهای بسیار تند را برجسته می‌کند.

همچنین تبلیغات ویدیویی دیجیتال این کمپین به طرز هوشمندانه‌ای، علاقه رسانه‌های اجتماعی نسبت به تندی بیش‌ازحد را به سخره می‌گیرد و در عین حال Heinz را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای کسانی که به دنبال طعم تند، متعادل و لذت‌بخش هستند، قرار می‌دهند.

Heinz با هدف قرار دادن مخاطبان کلیدی در پلتفرم‌هایی مانند Amazon،YouTube ،Snapchat ،TikTok ،Instagram و The Trade Desk، به علاقه‌مندان به ادویه‌جات دسترسی پیدا کرده و کنجکاوی آن‌ها را در مورد طعم تند سس کچاپ تحریک می‌کند.

در نهایت

کمپین Stupid Good, Not Stupid Spicy با پلتفرم یکپارچه برند جهانی Heinz هماهنگ بوده و تعهد این برند را برای ارائه تجربه‌های جذاب و خوش‌مزه تقویت می‌کند. از آن جایی که این برند به کشف محصولات جدید و جذب مشتریان از طریق بازاریابی هوشمندانه ادامه می‌دهد، همچنان در صنعت غذا پیشرو بوده و علاقه‌مندان به ادویه را با طیف طعم‌های تند سس کچاپ جذب می‌کند.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
عاطفه سلحشور
عاطفه سلحشور
نظرات

اسمارتک