سنجاب
اخبار تبلیغات

کمپین «می‌مونیم باهم» استیل البرز با هدف یادآوری برند و تثبیت جایگاه در ذهن مخاطبان اجرا شد

الهه صالحی الهه صالحی
7 بهمن 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کمپین «می‌مونیم باهم» استیل البرز با هدف یادآوری برند و تثبیت جایگاه در ذهن مخاطبان اجرا شد

کمپین دیجیتال و محیطی برند استیل البرز با شعار «می‌مونیم با هم» با هدف  یادآوری برند و تثبیت جایگاه آن در ذهن مخاطبان و تاکید بر بر دوام حضور استیل البرز  و محصولات آن در لحظات زندگی مخاطب اجرا شد.

به گزارش دی‌ام برد، برند استیل البرز کمپین خود را در دو بخش محیطی و دیجیتال اجرا کرد و براساس اعلام این برند به دی‌ام برد، کمپین استیل البرز در بخش دیجیتال در پری‌رول‌های آپارات و سایر پلتفرم‌های نمایش آنلاین و تبلیغات کلیکی و همسان اجرا شد.

این برند همچنین در بخش محیطی، محتوای تبلیغاتی خود را در شهرهای تهران، اصفهان، تبریز، اهواز، مشهد و شیراز اکران کرد.

بنابر اعلام استیل البرز این کمپین از پنجم آذرماه آغاز شد و به مدت دو ماه تا ۵ بهمن ماه ادامه داشت.

این برند در محتوایی که در اختیار دی‌ام برد قرار داده، اشاره می‌کند که این کمپین ترکیبی از رسانه‌های دیجیتال و محیطی را به‌کار گرفت تا از طریق یک استراتژی چندوجهی، هم تأثیرگذاری گسترده‌ای بر مخاطبان ایجاد کند و هم پیام برند را با اثربخشی بالا به گروه‌های هدف منتقل کند.

تلاش برای حل چالش همیشگی کلیشه‌های جنسیتی

شیما عظیما، مدیر توسعه برند استیل البرز در رابطه با بخش ویژوال این کمپین به دی‌ام برد می‌گوید: «چالشی که همیشه با آن مواجه هستیم، این است که چطور بدون تکیه بر کلیشه‌های جنسیتی، به بهترین شکل نقش‌ها را بازتاب دهیم.  ما کاملاً آگاهیم که آشپزی در گذشته به‌عنوان یک وظیفه صرفاً زنانه شناخته می‌شده، اما امروز جامعه تغییر کرده و آشپزی به یک مهارت انسانی و حتی یک لذت مشترک تبدیل شده است.»

کمپین «می‌مونیم باهم» استیل البرز با هدف یادآوری برند و تثبیت جایگاه در ذهن مخاطبان اجرا شد 1

شیما عظیما

او ادامه می‌دهد: «برای همین تلاش کردیم تعادلی ایجاد کنیم و در کنار نمایش خانم‌ها، نقش آقایان، خانواده‌ها و حتی کودکان را هم در تبلیغات نشان دهیم. هدف ما این است که بگوییم تجهیزات آشپزخانه فقط یک ابزار نیستند، بلکه یک همراه برای همه افراد، فارغ از جنسیت آن‌ها هستند.»

عظیما اضافه می‌کند: «باید به این نکته اشاره کرد که طراحی کمپین و داستان آن با توجه به محدودیت‌های ممیزی‌ها و شرایط موجود انجام شده است. در بسیاری از مواقع، برای جلوگیری از هرگونه سوتفاهم و یا مشکلات قانونی، مجبور به رعایت برخی محدودیت‌های خاص در روایت داستان‌ها بودیم. استفاده از شخصیت‌های پدر و پسر در این زمینه یک راهکار مناسب و مؤثر بود تا از یک‌سو پیام عاطفی و پایدار بودن برند را منتقل کنیم و از سوی دیگر با رعایت اصول و مقررات، از هرگونه چالش احتمالی جلوگیری کنیم.»

کمپین «می‌مونیم باهم» استیل البرز با هدف یادآوری برند و تثبیت جایگاه در ذهن مخاطبان اجرا شد 2

در بخش محیطی روی تداعیات مرتبط با شعار برند تاکید کردیم

با این حال برخی از متخصصان حوزه تبلیغات و بازاریابی معتقد بودند که در ویژوال کمپین محیطی استیل البرز پیام کمپین توجه زیادی به خود جلب نمی‌کند؛ چراکه برخلاف نام‌ونشان برند و تصویر، شعار از لحاظ فونت و فرم و ترکیب‌بندی شاخص نیست و آخرین چیزی از تبلیغ است که شاید مخاطب آن را ببیند.

مدیر توسعه برند استیل البرز در این رابطه با این موضوع توضیح می‌دهد: «ساختار طراحی بیلبوردها به گونه‌ای بوده که اولویت‌های اصلی برند را برجسته کند؛ در این راستا، ابتدا بر تصویر و نام برند تمرکز کردیم تا بتوانیم ارتباط عمیق‌تری با مخاطب ایجاد کنیم. در مرحله دوم، بر انتقال پیام و ایجاد تداعیات مرتبط با شعار و ترکیب‌بندی ویژوال کمپین تأکید کردیم.»

او ادامه می‌دهد: «همچنین، در ویژوال دوم، تلاش کردیم عمق بیشتری به پیام برند بدهیم و مخاطب را به تعامل و توجه بیشتر تشویق کنیم. هدف ما از این ترکیب‌بندی، خلق تصویری ماندگار و الهام‌بخش بود که هم به ارزش‌های برند اشاره کند و هم مخاطبان متنوع را جذب کند.»

 

افراک
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

-- بارگیری کد امنیتی --

افراک