پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

استارباکس پوزیشن CMO را حذف کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
18 فروردین 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استارباکس پوزیشن CMO را حذف کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

همزمان با انتصاب مدیر مارکتینگ بین‌المللی فعلی استارباکس به عنوان مدیر توسعه کسب‌وکار بین‌المللی، به نظر می‌رسد این برند مانند چندین برند دیگر در حال حذف کردن سمت مدیر ارشد بازاریابی است و قصد دارد تغییراتی جدی در سازمان خود ایجاد کند.

به نقل از رسانه MarketingDive، پس از منصوب شدن مدیر مارکتینگ بین‌المللی استار‌باکس به عنوان مدیر توسعه کسب‌وکارهای بین‌المللی، این برند تصمیم گرفته است که این پوزیشن شغلی را با فرد دیگری جایگزین نکرده و به جای آن، صرفاً مدیران مارکتینگ منطقه‌ای استخدام کند. اینطور که پیداست، این کار بخشی از یک استراتژی کسب‌وکاری جدید است.

نکته قابل توجه اینجاست که استارباکس اولین برندی که نقش CMO را کنار گذاشته نیست، چرا که برندهای دیگری مانند Etsy در سالی که گذشت این موقعیت شغلی را در سازمان خود حذف کردند.

برندی بروئر، مدیر ارشد بازاریابی بین‌المللی استارباکس در سال ۲۰۰۱ به عنوان مدیر مارکتینگ به استارباکس پیوست و حدود ۲۰ سال در این موقعیت شغلی مشغول به فعالیت بود.

لاکسمن ناراسیمهان، مدیرعامل استارباکس، اخیرا اعلام کرده است که این برند با برنامه رشد خود یک پیشرفت قوی را رقم خواهد زد. او می‌گوید: «برای سرعت گرفتن این پیشرفت، ما در حال از نو چیدن این سازمان هستیم تا بتوانیم با سرمایه‌گذاری درست در موقعیت‌های درست، بهره‌وری استارباکس را افزایش دهیم.»

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک