CGI نه چندان فیک گارفیلد در کمپین جدید Sony Pictures
کمپانی Sony Pictures با کمک آژانس تبلیغاتی Archer Troy، برای کمپین “گارفیلد بیرون از خانه” CGI و تبلیغات محیطی جدیدی اجرا کرده است که یکپارچه بودن این دو جالب توجه است.
شرکت تهیه انیمیشن وسرگرمی Sony Pictures در مورد این CGI جدید میگوید: «در پی اکران فیلم گارفیلد خارج از خانه، او را از صندلی راحتیاش بیرون آوردیم و در تمام خیابانها و آسمان مکزیکو سیتی بطور قابل توجهی به حرکت و رژه درآوردیم. بدینگونه ما اولین تبلیغ محیطی فیک را ایجاد کردیم که در واقع میتوان گفت چندان هم فیک نیست، زیرا در واقع به یک بیلبورد واقعی ختم می شود؛ و این یعنی ایجاد یک تجربه کامل برای مخاطبان! هم به صورت دیجیتالی و هم فیزیکی.»
این کمپین حرفهای با عنوان “گارفیلد: خارج از خانه” در آوریل ۲۰۲۴ در مکزیک منتشر شد. این کمپین برای برند Sony Pictures، توسط آژانس تبلیغاتی Archer Troy ایجاد شد. این کمپین، دیجیتال و همینطور بصورت OOH و CGI اجرا شد.