
سرویس رزرو خودکار مشکل پیدا نکردن بلیت هواپیما را با رصد لحظهای ظرفیتها حل میکند

فهرست مطلب
به گزارش دیام برد، اسنپتریپ اعلام کرده است در مدت کوتاهی پس از اضافه شدن قابلیت «رزرو خودکار پرواز» به این پلتفرم، کاربران در ۲۰ مسیر پروازی مختلف از این سرویس استفاده کردهاند. اسنپتریپ این واکنش کاربران را نشاندهنده نیاز و جستوجوی فعال آنها برای راهحلی سریع در فرایند خرید بلیط دانسته است.
این سرویس به کاربران امکان میدهد در صورت پر بودن پرواز دلخواه، بلافاصله پس از آزاد شدن ظرفیت، بلیت را دریافت کنند، حتی اگر در آن لحظه آنلاین نباشند.
۴۰درصد مسافران بخاطر پیدا نکردن بلیت سفرشان را به تعویق میاندازند
آمارهای داخلی نشان میدهد بیش از ۴۰٪ مسافران در صورت پیدا نکردن بلیت دلخواه، سفر خود را به تعویق میاندازند یا لغو میکنند. سرویس رزرو خودکار، این مشکل را با رصد لحظهای ظرفیتها و خرید بلیت به محض آزاد شدن صندلی، برطرف میکند.
تأثیر بر تجربه کاربری
بنابر ادعای اسنپتریپ، این سرویس میتواند دغدغه کاربر برای جستوجوی مکرر بلیت را کاهش دهد. به جای رفرش مداوم صفحات، سیستم به طور خودکار صندلی آزاد را رزرو میکند تا فرایند خرید بلیت سادهتر و مطمئنتر شود.

مطالب پیشنهادی

پیتزاهات لوگوی خود را به روز کرد

فلایتودی قابلیت «خریدخودکار بلیط هواپیما» را به خدمات خود اضافه کرد
