پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار رپورتاژ

اسنپ شاپ، فروشگاه آنلاین با خرید قسطی و ارسال سریع

مهسا بهادری مهسا بهادری
30 خرداد 1403
زمان مطالعه: 6 دقیقه
اسنپ شاپ، فروشگاه آنلاین با خرید قسطی و ارسال سریع
زمان مطالعه: 5 دقیقه

امروزه خرید آنلاین یکی از مفیدترین شیوه های خرید است. شاید برایتان رخ داده باشد که قصد خرید محصولی را دارید، اما نمی توانید به صورت حضوری برای خرید آن به فروشگاه های مختلف مراجعه کنید. در چنین شرایطی می توانید با خرید آنلاین، محصول خود را در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه های مختلف و ساعت ها گشتن در پاساژ یا مغازه های مختلف تحویل بگیرید. اسنپ شاپ یکی از فروشگاه‌های آنلاین کشور است که می توانید در آن هر محصولی را به سادگی پیدا کنید.

در این مقاله هم قصد داریم با بررسی قابلیت ها و  ویژگی های خرید در اسنپ شاپ، شما را برای داشتن یک خرید بهتر راهنمایی کنیم.

فروشگاه آنلاین اسنپ

اسنپ شاپ یکی از فروشگاه های اینترنتی است که می توانید هرگونه محصولی را در آن پیدا کنید. فرقی نمی کند که شما قصد خرید چه محصولی را دارید، بلکه می توانید در فروشگاه آنلاین اسنپ شاپ هر محصولی را با بهترین قیمت خریداری کرده و پس از چند روز درب منزل تحویل بگیرید. اسنپ شاپ امکان ارسال سریع در تهران، مشهد و اصفهان را دارد. شاید برایتان جالب باشد که اگر در این سه شهر ساکن باشید و محصولی را از اسنپ شاپ خریداری کنید، می توانید در کمتر از سه ساعت آن را تحویل بگیرید.

یکی دیگر از مزیت های بسیار جذاب اسنپ شاپ، قابلیت پشتیبانی در 24 ساعت  و تمام روزهای هفته است. به زبان ساده تر، اگر در پیدا کردن محصول یا برای هر سوال دیگری نیاز به راهنمایی داشتید، می توانید با کلیک کردن روی گزینه پشتیبانی، سوال خود را مطرح کنید. پشتیبان های این فروشگاه در کمترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهند داد.

چگونگی خرید از اسنپ شاپ

خرید از اسنپ شاپ بسیار ساده است. هنگامی که وارد سایت اسنپ شاپ می شوید، با پوسترهای مختلفی از تخفیف های ویژه، دسته بندی محصولات وغیره روبرو می شوید. در قیمت پایین تر می توانید کادرهای تحت عنوان فروش 4 قسطه، پرفروش ترین محصولات اسنپ شاپ وغیره را مشاهده کنید. همچنین اگر محصول خاصی برای خرید مدنظر دارید، می توانید با کلیک روی کادر جست و جو، نام محصول موردنظر را تایپ کنید.

پس از نوشتن نام محصول می توانید انواع مدل محصول موردنظر خود را در صفحه جدیدی مشاهده کنید. در این قسمت می توانید انواع مدل های محصول خود را با قیمت های متفاوت مشاهده کرده و باتوجه به نظرات دیگران، محصول خود را خریداری کنید.

نحوه خرید از فروشگاه آنلاین اسنپ شاپ

مزیت های خرید از اسنپ شاپ

اگر قصد خرید از یک فروشگاه اینترنتی را داشته باشید، اولین معیارتان برای انتخاب فروشگاه چیست؟ فروشگاه اسنپ شاپ با ایجاد شرایط خریداری بهتر، سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. به زبان ساده تر، شما می توانید با خرید از اسنپ شاپ هزینه های مربوط به خرید کالا را در 4 مرحله پرداخت کنید. این شیوه از پرداخت نیازی به ضامن یا پیش پرداخت نداشته و شما می توانید با توجه به قیمت محصول و انتخاب گزینه های موردنظر، شیوه پرداخت 4 مرحله ای را انتخاب کنید.

یکی دیگر از مزیت های خرید از اسنپ شاپ امکان پرداخت 4 قسطه هستش که درواقع شما می توانید باتوجه به شرایط اقساطی و بررسی چگونگی آن، هزینه محصول را به صورت قسطی پرداخت کنید. وجود تخفیف های هیجان انگیز در مناسبت های مختلف از دیگر مزیت های خرید از اسنپ شاپ است.

تنوع محصولات در اسنپ شاپ

یکی از عوامل مهمی که در رونق یک فروشگاه اینترنتی نقش دارد، تنوع محصولات است. به زبان ساده تر، هنگامی که یک فروشگاه اینترنتی تنوع محصولات زیادی داشته باشد، اشخاص می توانند هر محصولی را در همان صفحه خریداری کنند. اما فروشگاه های کوچک تر،گاهی به سبب عدم داشتن محصولات مختلف گاهی تمام نیازهای مشتریان را برآورده نمی کنند.

اما در اسنپ شاپ این مشکل به صورت کامل رفع شده است. زیرا شما می توانید هر محصول صوتی، تصویری، اکسسوری وغیره را در صفحه فروشگاهی اسنپ شاپ با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات ارائه شده در اسنپ شاپ

همانظور که گفتیم تنوع محصولات در اسنپ شاپ بسیار زیاد است. مواردی که در قسمت زیر به آنها اشاره میکنیم از رایج ترین محصولاتی اند که در فروشگاه اسنپ شاپ با بهترین قیمت و کیفیت به فروش می رسند:

  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • انواع کالاهای دیجیتال مانند گوشی، لپ تاپ، کنسول بازی وغیره
  • انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه در هر سایز، رنگ و مدل
  • انواع اکسسوری های با کیفیت و جذاب
  • انواع کیف های با کیفیت و زیبا
  • بهترین لوازم تحریر و کتاب های خواندنی و محبوب
  • کالاهای موردنیز مادر و کودک
  • تجهیزات موردنظر برای سفر و کمپینگ
  • تجهیزات موردنظر برای ورزش
  • ابزار و لوازم خودرو

خرید از بهترین برندهای ایرانی در اسنپ شاپ

یکی از جالب ترین مزیت های اسنپ شاپ، ارائه محصولات ایرانی است. درواقع شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین محصولات ایرانی را در این صفحه پیدا کنید. خرید و حمایت از برندها و تولید کنندگان ایرانی از مهم ترین اموری است که می تواند نقش عظیمی در رونق کاسب و کار آنها داشته باشد. به همین منظور اسنپ شاپ با ارائه محصولات برندهای ایرانی، آنها را به عموم مردم معرفی کرده و نقش زیادی در رونق آنها ایفا کرده است.

بهترین برندها در اسنپ شاپ

تخفیفات فصلی در اسنپ شاپ

در قسمتی از مقاله به این امر اشاره کردیم که می توانید از بسیاری تخفیفات هیجا انگیز اسنپ شاپ استفاده کنید. اما یکی از هیجان انگیزترین تخفیف های اسنپ شاپ، تخفیف های آخر فصلی آن است. به زبان ساده تر، می توانید در پایان فصل، تا حدود 50 الی 70 درصد از تخفیفات پایان فصلی استفاده کنید. این تخفیفات روی تمام کالاها محاسبه می شود، اما بیشترین میزان تخفیف اغلب روی لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی و خوراکی اجرا می شوند.

علاوه بر آن، قرعه کشی های که در پایان هر فصل انجام می شود، یکی از جذاب ترین قابلیت های اسنپ شاپ به شمار می رود. زیرا طی این قرعه کشی جوایز و تخفیف های بسیار جذابی به مشتریان مختلف هدیه می شود.

کاهش قیمت بیشتر با کد تخفیف

ارائه کد تخفیف به خریداران یکی دیگر از مزیت های اسنپ شاپ است. شما می توانید با استفاده از کد های مخصوص که توسط خود اسنپ شاپ برایتان پیامک می شود، میزان مشخصی از هزینه های خریدتان را کاهش دهید. برای اعمال این کد باید آن را ذخیره کرده و پس از انجام خریدهای خود، در بخش مربوط به کد تخفیف، کد را وارد کنید. سپس میزان تخفیف روی قیمت نهایی محاسبه شده و هزینه کل به شما نشان داده می شود.

علاوه بر آن، شما می توانید با خرید بیشتر از میزان مبلغ مشخصی، برای مثال خرید بیشتر از 500 هزار تومان، محصولات خود را با قابلیت ارسال رایگان دریافت کنید.

سخن آخر

امروزه باتوجه به افزایش نقش خریدهای آنلاین، خرید محصولات به صورت آنلاین بسیار کمتر شده است. زیرا در خرید آنلاین نیازی به حضور در فروشگاه نیست و اشخاص می توانند تنها با چند کلیک، محصولات موردنظر خود را به سادگی درب خانه تحویل بگیرند. اسنپ شاپ یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر است که می توانید هر محصولی را با بهترین قیمت و با کیفیت بالا خریداری کنید. پس اگر برای خرید های خود به دنبال فروشگاه اینترنتی بسیار خوب و با کیفیت هستید، می توانید به صفحه اینترنتی اسنپ شاپ مراجعه کنید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

پلاتین