پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اسنپ به اپل استور برگشت

الهه صالحی الهه صالحی
6 اردیبهشت 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اسنپ به اپل استور برگشت
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سوپر اپلیکیشن اسنپ مجددا روی اپل‌استور منتشر شد. این در حالی است که اپل استور در سال ۲۰۱۷ به دلیل تحریم‌‌های وضع شده علیه ایران چندین اپلیکیشن ایرانی را حذف کرده بود. البته در همان زمان آغاز تحریم‌های اپل علیه اپلیکیشن‌های ایرانی مدیریت اسنپ در نامه‌ای به تیم کوک، مدیرعامل اپل نسبت به حذف اپلیکیشن‌های ایرانی اعتراض کرد. در این نامه گفته شده بود که اپل با فروش سالانه‌ی محصولاتش در ایران و درآمدزایی یک میلیارد دلاری‌اش از این بازار مشکلی ندارد، اما بعد از اینکه میلیون‌ها نفر به این برند اعتماد کردند یک شبه دسترسی‌شان را به اپلیکیشن‌های اساسی مختل می‌کند. این نامه همچنین این اقدام اپل را رفتن به پیشواز تحریم‌ها بدون پیشواز قانونی خوانده بود.

پس از ادامه پیدا کردن تحریم‌های اپل، در سال ۲۰۲۰ نیز چند اپلیکیشن غیر ایرانی از جمله اسنپ تلاش کردند تا در ظاهری غیر واقعی روی اپل استور منتشر شوند؛ موضوعی که در نهایت این اپلیکیشن‌های غیر واقعی نیز از این استور حذف شدند.

حالا با گذشت چندین سال، هرچند که تحریم‌ها علیه ایران همچنان پابرجا هستند، به نظر می‌رسد اپلیکیشن اسنپ به طور قانونی و رسمی در این استور منتشر شده است و برخی این اتفاق را مقدمه‌ای احتمالی برای پایان تحریم اپل علیه اپلیکیشن‌های ایرانی می‌دانند.

اسنپ به اپل استور برگشت 1

بخوانید  کالاهای فروخته‌شده در بلک‌فرایدی دیما افیلیت ۱۸۰ درصد رشد داشته؛ گزارش دیما افیلیت از بلک‌فرایدی
بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات