اسنپمارکت از هویت جدید خود برند رونمایی کرد
فهرست مطلب
اسنپمارکت از هویت جدید خود رونمایی کرد. از این پس، اسنپمارکت با یکپارچهسازی زیرمجموعههایش، به یک برند مادر شده و زیربرندهایی مثل اسنپمارکت پرو و اسنپاکسپرس در ذیل آن فعالیت خواهند کرد. هویت بصری جدید این برند به رنگ نارنجی است تا نشاندهنده تمایز این برند باشد. و همچنین از آیکون علامت تعجب نیز در آن استفاده شده تا نماینگر ارتباط این مجموعه با اسنپ باشد.
به گزارش دیام برد، اسنپمارکت از هویت جدید خود رونمایی کرد. اسنپمارکت در رویداد خود، از یکپارچهسازی برخی از زیر برندهایش در برند مادر اسنپمارکت خبر داد. حسین شیشهگر مدیر هنری اسنپمارکت دررابطهبا هویت بصری جدید گفت: «یکی از بحثهای ما در یکپارچهسازی، انتخاب رنگ بود تا هم باعث تمایز ما شود و هم در این بازار جنگنده و جدی، یکسروگردن ما را از رقبا پیش اندازد. پس از طی یک پروسه، رنگ نارنجی انتخاب شد که یکرنگ پویا و خلاق است. این رنگ نماد افرادی است که به لایفاستایل راحت علاقهمندند و زمان نیز برایشان مهم است. درست مطابق اهداف اسنپمارکت. رنگ نارنجی ازهرجهت ما را متمایز میکرد. از طرف دیگر آیکون علامت تعجب در لوگوی اسنپ بسیار شناخته شده است و ما سعی کردیم از آن استفاده کنیم که ارتباط و وابستگیمان به گروه اسنپ را نشان دهد. پس قصد داشتیم با استفاده از آیکون علامت تعجب وابسته و درعینحال با رنگ نارنجی متمایز از اسنپ باشیم.»
طبق اعلام شهاب عسکریان مدیر ارشد ارتباطات بازاریابی اسنپمارکت طی این ریبرند، اسنپ گروسری حذف شده و جای آن را اسنپمارکت نارنجی خواهد گرفت که تا پیش از آن آبی بود. در اصل اسنپمارکت به یک برند مادر تبدیل شده و اسنپ اکسپرس، اسنپمارکت سابق و اسنپ پرو با هویت جدید در زیرمجموعه آن قرار خواهند گرفت.
حدود ۱۵۰۰ همت اندازه بازار سوپر مارکتی کشور است
پویا رستگار یکی از مدیران عامل اسنپمارکت در این رویداد گفت: «نزدیک به دو سال است که فرایند ریبرندینگ ما شروع شده و این، آخرین قدم ما برای یکپارچهسازی پارتنرهاست. حدود ۱۵۰۰ همت اندازه بازار سوپر مارکتی کشور است. پس ما با بازار بسیار بزرگی مواجه هستیم که فرصتهای تغییر در آن فراوان است. ما در کوتاهمدت ۲ برنامه مهم در پیش رو داریم: اول بحث تسهیلاتی است که به پارتنرهای خود اعطا میکنیم و اندازه آن ۱ همت است. دوم استفاده از دیتایی است که ما در اختیار داریم. این دیتا، بهترین و دقیقترین دیتایی است که در صنعت افامسیجی وجود دارد و شامل قیمتگذاری، سوئیچ مصرفکنندگان و غیره است. این دیتا قرار است در قالب یک پلتفرم در اختیار پارتنرهای ما قرار بگیرد.»
توانستیم در لایه اول برند یکی شویم
سامان ابطحی معاون بازاریابی اسنپمارکت با اشاره به اینکه یکپارچهسازی یک پروسه دشوار بود، تأکید کرد: «پروسه یکیشدن برای ما بسیار دشوار بود؛ اما ما امروز توانستیم در درون مجموعهمان و در لایه اول برند، یکی شویم. البته میتوان گفت که ادغام اتفاق نیافته؛ بلکه یکپارچهسازی رخداده و ما در لایه اول برند یکپارچه شدهایم؛ اما همچنان در لایه سرویسهای مختلف تمایز وجود دارد؛ مانند زمان ارسال، تنوع کالاها و تنوع در تخفیفات.»
او ادامه داد: «در واقع دلایلی که ما را مجبور به ریبرندینگ کرد، برنامهها و بیزینس لاینهای آینده بود. بهزودی دررابطهبا سرویسهای بیتوبی خبرهای مهمی خواهید شنید.»