اسنپ همزمان با کمپین UGC جدیدش از قابلیت استوری در سوپراپ رونمایی کرد
فهرست مطلب
همزمان با ۱۰ سالگی اسنپ، قابلیت «استوری» در سوپراپ اسنپ معرفی شد؛ اسنپ به این مناسبت، کمپین ۱۰ روزهای اجرا کرده که در آن کاربران این امکان را دارند تا از طریق استوریهای شخصیسازیشده فعالیتها و رفتار کاربری خود را در طول یک سال گذشته مرور کنند. هر کاربر در پایان این تجربه، بر اساس عادات و میزان استفادهاش از سوپراپ اسنپ، یک شخصیت اختصاصی دریافت خواهد کرد. همچنین اسنپ اعلام کرده است که در پایان این کمپین به قید قرعه به کاربران جایزههایی اهدا خواهد شد.
به گزارش دیام برد و به نقل از روابط عمومی اسنپ، سوپراپ اسنپ در تولد ۱۰ سالگی خود با رونمایی از قابلیت «استوری» ۱۰ روز را به قدردانی از همراهی کاربرانش اختصاص داد. در این کمپین، کاربران میتوانند علاوه بر مشاهده برخی آمارهای مربوط به همه کابران اسنپ طی یکسال، با مرور رفتار کاربری خود در یک سال گذشته و دریافت یک شخصیت اختصاصی در این کمپین شرکت کنند. این کمپین با شعار «اسنپ یعنی همهمون با هم!» برگزار میشود و بر مفهوم همراهی و همبستگی کاربران طی سالهای فعالیت این سوپراپلیکیشن تاکید دارد.
اسنپ همچنین در خبری که در اختیار دیام برد قرار داده، اشاره کرده است که در سالگرد تولدش جایزههایی برای کاربران سوپراپ خود در نظر گرفته است و روزانه ۱۰ جایزه -شامل یک سال سفر رایگان با اسنپ به ارزش ۵۰ میلیون تومان به قید قرعه به برندگان اهدا میشود. جایزه بزرگ این کمپین یک سفر به مالدیو برای دو نفر است.
۱۰ جایزه در همراهی با ۱۰ کاربر راننده
اسنپ همزمان با تولد خود برنامهای برای کاربران راننده خود نیز تدارک دیده است. باشگاه رانندگان اسنپ به مناسبت ۱۰ ساله شدن این سوپراپ و به پاس قدردانی از اصلیترین سرمایههایش ۱۰ جایزه ۱۰ میلیون تومانی به قید قرعه به ۱۰ کاربر راننده اهدا خواهد کرد. کاربران راننده اسنپ میتوانند اطلاعات مربوط به این قرعهکشی را از طریق کانالهای ارتباطی باشگاه رانندگان دنبال کنند.
گفتنی است اسنپ در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد. در سال ۱۳۹۷ اپلیکیشن اسنپ به سوپراپلیکیشن تبدیل شد تا بتواند پاسخگوی نیازهای متنوع کاربرانش از جمله، سفارش آنلاین غذا، خرید آنلاین از سوپرمارکت و فروشگاه تا خدمات مربوط به سفر، دارو، درمان و بیمه باشد.