پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اسنپ از سرویس اشتراک حرفه‌ای «اسنپ‌پرو» رونمایی کرد

الهه صالحی الهه صالحی
14 بهمن 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اسنپ از سرویس اشتراک حرفه‌ای «اسنپ‌پرو» رونمایی کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سوپراپلیکیشن اسنپ با در نظر گرفتن تخفیف ویژه برای سرویس اشتراک حرفه‌ای اسنپ‌پرو از این سرویس رونمایی کرد. کاربران این اپ می‌توانند با فعال کردن این اشتراک، در سفارشات خود تخفیف دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، اسنپ‌پرو سرویس اشتراک حرفه‌ای سوپر اپلیکیشن اسنپ محسوب می‌شود که در حال حاضر روی سه سرویس خودرو، غذا و سوپرمارکتِ تحویل فوری و برای کاربران نسخه اندروید و وب‌اپلیکیشن در شهر تهران فعال شده است. در این سرویس، به ازای پرداخت مبلغ اشتراک اسنپ‌پرو، مزایای ویژه و تخفیف‌ اسنپ، به مدت یک ماه، به‌طور خودکار فعال می‌شود.

البته هزینه اشتراک ماهیانه این سرویس ۱۵۰ هزار تومان است و اسنپ قصد دارد به مناسبت رونمایی از این سرویس از ۱۴ بهمن ماه این سرویس را با قیمت ۴۰ هزار تومان در اختیار کاربران قرار دهد. با خرید این اشتراک همچنین ۵ تخفیف ۸ هزار تومانی برای ۵ سفر به همراه پشتیبانی سریع‌تر در اختیار کاربران بخش خودرو قرار می‌گیرد. علاوه براین، بخش‌های مختلف عضو پرو در سرویس غذا با ارسال رایگان (تا سقف ۲۵ هزار تومان) و شامل ۵ تا ۲۰ درصد تخفیف در مبلغ سفارش خواهند بود. برای سوپرمارکت‌های عضو سرویس پرو نیز تحویل فوری و ارسال رایگان (تا سقف ۱۵ هزار تومان) در نظر گرفته شده است.

نحوه‌ی خرید اشتراک اسنپ‌پرو

نشان اسنپ‌پرو در قسمت بالایی صفحه اصلی سوپر اپ اسنپ قرار دارد. با به‌روزکردن اپلیکیشن اسنپ، این بخش فعال و نشان آن به سوپراپ اضافه می‌شود. برای فعال کردن این سرویس، بعد از ورود به حساب کاربری خود در سوپراپ وارد صفحه‌ اسنپ‌پرو شوید و گزینه «خرید» را انتخاب کنید؛ پس از انجام پرداخت موفق، اشتراک یک ماهه‌ اسنپ‌پرو فعال می‌شود.

سرویس اشتراک پرو قرار است به زودی برای شهرهای بیشتر و سایر سیستم‌ عامل‌ها نیز فعال شوند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک