بیانیه فیلیمو: فیلیمیوم هیچ ارتباطی با برند فیلیمو ندارد
فیلیمو با انتشار بیانیهای اعلام کرد، در پی تماسها و سوالات مکرر به اطلاع مردم و مخاطبان شبکه نمایشخانگی میرساند که پلتفرمی به نام «فیلیمیوم» که با قصد و نیت قبلی و کاملا آگاهانه از برند «فیلیمو» سوءاستفاده کرده و میکند، هیچ ارتباطی با برند و پلتفرم «فیلیمو» ندارد.
این سکوی پخش آنلاین فیلم و سریال اعلام کرده است: «تأسفانگیز اینکه «ساترا» به این شرکت مجوز رسمی و کتبی فعالیت داده و کاملا غیر مسئولانه، در پاسخ به شکایات و تماسهای مردمی و گزارشهای مکتوب ما، با بیتفاوتی از کنار آن گذشته و فیلیمو و فیلیمیوم را مشابه و گمراه کننده نمیداند!»
فیلیمو اعلام کرده است: «تا کنون بیش از ۳۰ هزار تماس با مرکز تماس فیلیمو مبنی بر گمراهی در پرداخت و اشتباه در تمایز برند فیلیمو و فیلیمیوم ثبت شده و حتما چندین برابر، کاربران مورد سواستفاده قرار گرفتهاند و نهاد رگولاتور شجاعت پذیرفتن خطای خود در اعطای مجوز و جلوگیری از تضییع حقوق چند ۱۰ هزار کاربر معترض را ندارد.»
فیلیمو از مردم و مخاطبان خود خواست که هوشیار باشند و فریب تخفیفهای ۸۴ درصدی این شرکت خطاکار در پیامکها یا تبلیغات دیجیتال را نخورند.
آنها اعلام کردند: «همچنان متأسفیم که در این شرایط، با وجود پیگیری حقوقی در مراجع ذیصلاح، به دلیل زمانبر بودن برای نیل به نتیجه، کاری بیش از اطلاعرسانی از دست فیلیمو برنمیآید.»
لازم به ذکر است که بررسیهای دیام برد نشان داد که فیلیمیوم لوگوی خود را مدتی است از رنگ نارنجی به رنگ سبز تغییر داده و در وبسایت خود ذکر کرده که فیلیمیوم یک سامانه فیلم و سریال است که ارتباطی به سایر رسانهها ندارد.